شناسهٔ خبر: 56240743 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد گلستان:

برپایی ۶۰ پایگاه ثابت در پویش شور عاطفه ها در گلستان/ جمع آوری ۱۲ میلیارد تومان کمک مردمی پیش بینی شد

بابایی گفت: پویش شور عاطفه ها با هدف تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان در ۶۰ پایگاه ثابت سطح استان گلستان برپا می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، «عیسی بابایی» امروز (یکشنبه 27 شهریور) گفت: پویش شور عاطفه ها با هدف تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت از (۱۵ مرداد) آغاز شده و تا (15 مهر) ادامه دارد.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان با بیان اینکه هم استانی های نوعدوست و خیراندیش در سال گذشته بیش از ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای تهیه لوازم کمک برای ادامه تحصیل دانش آموزان نیازمند کمک کردند، افزود: پیش بینی می شود امسال گلستانی ها ۱۲ میلیارد تومان کمک کنند.

 

وی ادامه داد: ۶۰ پایگاه ثابت در میادین اصلی شهرهای سطح استان مستقر می شود و تمامی دفاتر کمیته امداد و ۳۶۰ مرکز نیکوکاری برای دریافت کمک های نقدی وغیر نقدی مردم از جمله کیف و کفش ونوشت افزار وسایر ملزومات آموزشی تحصیلی آمادگی کامل دارند.

 

بابایی از گلستانی های نیکوکار خواست تا در کمک رسانی برای تامین مایحتاج تحصیلی آموزشی دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت مشارکت کنند.

 

وی گفت: از فردا (دوشنبه ۲۸ شهریور) تا روز (پنجشنبه ۳۱ شهریور) پایگاه های مستقر در میادین اصلی شهرهای سطح استان و روز (جمعه ۱ مهر) در مصلی های نماز جمعه، آماده جمع آوری کمک های مردمی برای دانش آموزان نیازمند هستند.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان اظهارداشت: در روز (دوشنبه ۱۱ مهر) نیززنگ شور عاطفه ها به صورت نمادین در مدارس سطح استان نواخته می شود.

 

وی افزود: مردم برای مشارکت غیرحضوری نیز می توانند از طریق کد دستوری #۰۱۷۸۸۷۷، سایت کمیته امداد به آدرس emdad.ir و همچنین شماره حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ نزد بانک ملی اقدام کنند.

 

 

 

پایان پیام/83

نظر شما