شناسهٔ خبر: 56229314 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

یادواره شهدای فرک تفرش

مراسم گرامیداشت شهدای روستای فرک شهرستان تفرش با حضور اقشار مختلف برگزار شد.

صاحب‌خبر -

یادواره شهدای روستای فرک از توابع دهستان رودبار شهرستان تفرش در شب اربعین حسینی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم نماینده شهرستان تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی، نماینده، ولی فقیه در در شهرستان و فرماندار حضور داشند.

بیاتی نماینده شهرستان تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: بواسطه رشادت‌ها و فداکار‌های شهدا توانستیم در مقابل رژیم بعث عراق که از سوی استکبار تجهیز شده بود ایستادگی کنیم و در جنگ تحمیلی پیروز شویم.

بیاتی افزود: امروز با فداکاری‌های مردم ولایت مدار ایران اسلامی به قدرتی رسیده ایم که به ابر قدرت روسیه پهباد و موشک صادر می‌کنیم و باید قدردان این دستاورد‌ها باشیم و در قراردادهایی، چون برجام این دستاورد‌ها را به خطر نیندازیم.

رضایی فرماندار شهرستان تفرش ضمن تسلیت اربعین حسینی گفت: در زمانی قرار داریم کار کردن و خدمت رسانی به مردم در امتداد راه شهدا است.

رضایی افزود: استان مرکزی ۱۳ دهستان محروم دارد که ۳ دهستان آن در شهرستان تفرش واقع شده است که با اعتبارات مناطق محروم خدمات گسترده تری به این مناطق ارائه خواهیم کرد.

روستای فرک از توابع شهرستان تفرش و در فاصله ۴۵ کیلومتری شهر تفرش قرار دارد و مردم این رستا ۷ شهید تقدیم نظام اسلامی کرده اند.

نظر شما