شناسهٔ خبر: 56228105 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

سالار آقاپور بهترین بازیکن رقابت ها شد

بازيكن تیم ملی فوتسال ایران بهترین بازیکن تورنمنت شش جانبه بین قاره ای تایلند شد.

صاحب‌خبر -

تورنمنت فوتسال شش جانبه تایلند روز گذشته با قهرمانی مراکش و نایب قهرمانی ایران به پایان رسید.تیم ملی فوتسال کشورمان در بازی اول خود در این تورنمنت فنلاند را ۲-۱ شکست داد و سپس برابر ویتنام به پیروزی ۳-۱ رسید. ایران که با دو برد صدرنشین گروهش شد و در نیمه نهایی حریف تایلند میزبان شد و، اما این تیم قدرتنمد آسیایی هم حریف شاگردان شمسایی نشد و فوتسالیست‌های کشورمان با نتیجه ۳-۲ به فینال صعود کردند.

در یک سوی دیگر نیمه نهایی، مراکش توانست با غلبه بر فنلاند به فینال صعود کند و حریف ایران شود. بازی فینال نفسگیر و هیجان انگیز بود. در نیمه اول مراکش با دو گل به برتری رسید، اما در نیمه دوم ایران را ورق را برگرداند و بازی را به تساوی کشاند. بازی دو تیم به وقت‌های اضافه کشیده تا اینکه مراکشی‌ها ۳۰ ثانیه مانده به پایان وقت‌های تلف شده به گل برتری رسیدند و قهرمان این رقابت‌ها شدند.
سالار آقاپور اولین گل ایران در این رقابت‌ها مقابل فنلاند را به ثمر رسانده بود. او سپس در بازی با تایلند در نیمه نهایی خوش درخشید و در حالی که همه خودشان را برای وقت‌های اضافه بازی آماده می‌کردند، در فاصله ۱ دقیقه مانده به پایان بازی، دروازه تایلندی‌ها را باز کرد تا شاگردان شمسایی به فینال برسند.

نظر شما