شناسهٔ خبر: 56219759 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

تورنمنت شش‌جانبه بین قاره‌ای تایلند؛

ایران ۳ - مراکش ۴/ ناکامی در تورنمنت شش‌تیمی پیش‌درآمدی برای جام ملت‌ها!

تیم‌ملی فوتسال کشورمان در فینال تورنمنت بین‌قاره‌ای شش‌جانبه تایلند نتیجه را به مراکش واگذار و به نایب‌قهرمانی بسنده کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، تورنمنت دوستانه بین‌قاره‌ای و شش‌جانبه تایلند با حضور تیم‌های ملی ایران، فنلاند، تایلند، مراکش، موزامبیک و ویتنام از بیست تا بیست‌وپنجم شهریورماه در بانکوک تایلند آغاز شد؛ در گروه A این رقابت‌ها تایلند، مراکش و موزامبیک و در گروه B تیم‌های ایران، فنلاند و ویتنام قرار داشتند که در نهایت تایلند و مراکش از گروه اول و ایران و فنلاند از گروه دوم راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند.

تیم‌ملی فوتسال کشورمان با از پیش‌رو برداشتن تیم‌های فنلاند، ویتنام و تایلند به‌ترتیب با نتایج ۲ بر یک، ۳ بر یک و ۳ بر ۲ به فینال رسید و مراکش نیز در مقابل تایلند میزبان به تساوی ۲ بر ۲ رسید، موزابیک را ۴ بر ۲ و فنلاند را ۴ بر یک شکست داد و حریف ایران در فینال شد.

تیم‌ملی فوتسال کشورمان امروز _جمعه بیست‌وپنجم شهریورماه_ از ساعت ۱۷ به‌وقت محلی در سالن هوامارک بانکوک مقابل مراکش قرار گرفت و در پایان تن به شکست نزدیک ۴ بر ۳ داد تا در دفاع از عنوان قهرمانی ناکام بماند و به نایب‌قهرمانی بسنده کرد. در این بازی برای ایران حسین طیبی ۲ گل و سعید احمدعباسی یک‌گل به‌ثمر رساندند.

تیم‌ملی فوتسال ایران نتوانست رنگ قهرمانی در تورنمنت شش‌جانبه را ببیند و با این شرایط باید به استقبال جام ملت‌های آسیا در کویت برود که کمتر از دو هفته دیگر آغاز خواهد شد.

نظر شما