شناسهٔ خبر: 56208549 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

در مرز مهران، وسیله نقلیه کافی برای انتقال زائران وجود دارد

فارس

استاندار ایلام گفت: در پایانه مرز مهران امکانات لازم برای بازگشت زائران به کشور وانتقال آنها به شهرها و استانهای شان فراهم است.

صاحب‌خبر -

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: حسن بهرام نیا، استاندار ایلام در مصاحبه با رادیو اربعین با بیان اینکه از ۱۲ شب پنجشنبه تا الان حدود ۴۰ هزار زائر از طریق مرز مهران وارد کشور شده و حدود ۷ هزار نفر از مرز جهت شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی خارج شده اند، افزود: در حال حاضر مشکلی برای انتقال زائران به استان‌ها و شهرستان‌ها نداریم و به اندازه کافی اتوبوس و ون در پارکینگ‌های اربعین و برکت در پایانه مرزی مهران برای انتقال زائران وجود دارد.

این مقام مسئول در استانداری ایلام با بیان اینکه برای تامین غذا و پذیرایی از زائران نیز امکانات لازم در مرز مهران مهیاست و کادر درمان و پزشکی نیز در پایانه مرزی مستقر هستند تا در صورت لزوم زائران به آن‌ها مراجعه کنند، ادامه داد: خوشبختانه در روز‌های اخیر شاهد کاهش دما از ۴۹ درجه به ۳۷ درجه هستیم و این خود باعث کاهش مشکلات زائران شده است.

استاندار ایلام گفت: در همین جا از تمام کسانی که قصد تشرف به عراق و زیارت و عتبات عالیات را دارند دعوت می‌کنیم که از این فرصت استفاده کنند چرا که امکانات برای شرکت در این راهپیمایی فراهم است.

برچسب‌ها:

نظر شما