شناسهٔ خبر: 56201426 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

کی‌روش پرخاشگر است، اما ...

باشگاه خبرنگاران جوان

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است صعود به جام جهانی هنر ملی پوشان بوده و کی روش می‌تواند تیم را به باخت آبرومندانه برساند.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

مسعود اقبالی کارشناس فوتبال درباره آخرین شرایط تیم ملی ایران و بازگشت کی‌روش، دیدگاه‌هایی دارد که بخش‌هایی از آن را در زیر می‌خوانید:

*اسکوچیچ مدیریت لازم را نداشت، سطح فنی و کارنامه کی‌روش هم بالاتر از اسکوچیچ است. البته کی‌روش مشکلات اخلاقی دارد، پرخاشگر است و با فرهنگ ما سنخیت ندارد، اما بازیکنان تیم ملی او را دوست دارند و می‌تواند انسجام تیمی به وجود آورد. به نظرم کی‌روش ساختار دفاعی را منسجم می‌کند و آبرومندانه برابر حریفان خود در جام جهانی قطر شکست می‌خوریم. البته معلوم نیست؛ شاید بتوانیم در جام جهانی برنده شویم.

*کی‌روش تنها کاری که می‌تواند انجام بدهد این است که آبرومندانه ببازیم و کمتر گل بخوریم. اسکوچیچ در اختیار فدراسیون فوتبال بود و بازیکنان چنین شخصیتی را پذیرا نیستند. همچنین اسکوچیچ تاثیری در صعود تیم ملی به جام جهانی قطر نداشت و بازیکنان با توانایی و خلاقیت خود پیروز شدند و راهی جام جهانی شدند.

*واقعیت این است که تعدادی از بازیکنان سن و سال بالایی دارند، اما از دوستان کی‌روش هستند. یک سری از بازیکنان جوان هستند و باید کار کنند تا شناخت خود را از لحاظ تاکتیکی و فنی بالا ببرند.

*کی‌روش در دوره‌های قبلی جام جهانی از لحاظ بدنسازی خوب کار کرد و در مقایسه با آمار فیفا بازیکنان دوندگی زیادی داشتند. کی‌روش فرصت کافی ندارد. او در ۲ بازی برابر سنگال و اروگوئه می‌تواند بازیکنان را ارزیابی و از لژیونر‌ها استفاده کند. ۱۰، ۱۵ روز آخر هم بازی تدارکاتی ندارد تا تیم ملی را منسجم کند و مشکل خواهد داشت.

نظر شما