شناسهٔ خبر: 56193213 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

یزدانی به اسراییل برخورد کرد ؛ قرعه تلخ امیر محمد یزدانی و یک حذف غم انگیز برای کشتی ایران!

صاحب‌خبر -

یزدانی به اسراییل برخورد کرد تا یک قرعه تلخ بار دیگر شانس مدال جهانی را از یک ورزشکار ایرانی بگیرد؛ امیرمحمد یزدانی نقره قهرمانی جهان سال پیش را داشت.

به گزارش انصاف ورزشی، امیرمحمد یزدانی که نسبت فامیلی نیز با حسن یزدانی و رضا یزدانی اساطیر کشتی ایران دارد و خواهرش زهرا یزدانی نیز کشتی گیر است، سال گذشته در عین جوانی به مدال نقره قهرمانی جهان در نروژ رسیده بود، حالا و با یک قرعه تلخ کشتی آزاد ایران را با یک شوک تلخ رو به رو کرد.

سالهاست که قانون نانوشته عدم رویارویی با ورزشکاران اسراییلی بسیاری از ورزشکاران ایرانی را از کسب مدال جهانی بازمیدارد و اتفاقات گوناگونی از جمله ماجرای باید ببازی معروف در کشتی و بحث تعلیق ورزش جودو ایران که رشته ای است که اسراییل در آن قدرتمند محسوب میشود را به دنبال داشته است.

اما فارغ از بحث به رسمیت نشناختن کشور اسراییل توسط ایران که توسط برخی از ورزشکاران دیگر کشورها در رشته های ورزشی مختلف نیز صورت میپذیرد، دو نکته جای تامل دارد اول آنکه اجباری بودن این موضوع در سالهای گذشته منجر به اعتراض برخی از ورزشکاران و مهاجرت برخی دیگر و متاسفانه تعلیق و جریمه های سنگین شده است. نکته دوم آنکه برخی از این قرعه های نحس و حذف های تلخ بسیار تلخ تر هم میشود؛ چرا که برای مثال همین امیرمحمد یزدانی در صورت رویارویی با کشتی گیر اسراییلی احتمالا زیر یک دقیقه او را شکست می‌داد و این چنین حذف شدن بسیار بسیار سبب تلخکامی میشود.

به هرروی یزدانی به اسراییل برخورد کرد و. به احتمال 99 درصد باید قید طلای جهان را بزند که بسیار برای او ناراحت کننده خواهد بود؛ البته باید منتظر واکنش رسمی فدراسیون کشتی نیز بمانیم.

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان طبق برنامه از فردا آغاز میشود.

یزدانی به اسراییل برخورد کرد تا یک قرعه تلخ بار دیگر شانس مدال جهانی را از یک ورزشکار ایرانی بگیرد؛ امیرمحمد یزدانی نقره  قهرمانی جهان سال پیش را داشت. یزدانی به اسراییل برخورد کرد تا یک قرعه تلخ بار دیگر شانس مدال جهانی را از یک ورزشکار ایرانی بگیرد؛ امیرمحمد یزدانی نقره قهرمانی جهان سال پیش را داشت.

انتهای پیام

نظر شما