شناسهٔ خبر: 56180832 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ارائه خدمات پرستاری دهه پایانی ماه صفر در بیش از ۷۰ موکب

کمیته بهداشت، سلامت و محیط زیست ستاد خدمات سفر خراسان رضوی، برای رفاه حال زائران، خدمات پرستاری را در بیش از ۷۰ موکب انجام داده است.

صاحب‌خبر -

 امیررضا صالح مقدم مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تاکنون در بیش از ۷۰ موکب از ۱۷۰ موکب خدمات رفاهی، بهداشتی و درمانی برای زائران پیاده منتهی به مشهد در محور‌های متفاوت ارائه می‌دهند.

او افزود: در بیش از ۷۰ موکب تدابیری فراهم شده که پرستاران در نوبت‌های صبح، عصر و شب حضور داشته باشند و به مسائل بهداشتی و درمانی سرپایی زائران پیاده دهه اخر ماه صفر بپردازند.

مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: پرسنل موکب‌ها از نیرو‌های پرستاری داوطلب از بیمارستان‌های مشهد و سایر استان‌ها در قالب نذر خدمت هستند که با همکاری مدیریت پرستاری بین موکب‌ها تقسیم می‌شوند.

مقدم بیان کرد:بسیاری از بیمارستان‌های دولتی، دانشگاهی و خصوصی مشهد هم مسئولیت یکی از موکب‌ها را برعهده گرفتند و تقبل تامین نیروی انسانی را پیگیری می‌کنند.

تمهیدات حوزه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد ویژه دهه پایانی ماه صفر و سالروز شهادت امام رضا (ع)، برای زائران پیاده حرم مطهر رضوی و زائران درون شهری، متنوع است.

نظر شما