شناسهٔ خبر: 56180822 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن:

تساوی های زیاد تیم ما رضایت بخش نیست/ تعطیلات باعث افت کیفیت فنی تیم ها می شود

علی احسانی گفت: با وجود اینکه باختی در لیگ برتر فوتبال نداشتیم، اما مساوی‌ها هم از لحاظ امتیازی راضی کننده تیست.

صاحب‌خبر -

علی احسانی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره عملکرد تیمش در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: تیم ما در ۶ هفته ابتدایی لیگ برتر فوتبال شکست نخورده است و خیلی خوب است بازیکنان ما هنوز باختی نداشتند و روحیه خود را حفظ کردند، اما از لحاظ امتیازی، مساوی‌ها رضایت بخش برای تیم نیست.

او ادامه داد: ما مشکلاتی در خط حمله خود داریم که امیدوارم با اضافه شدن بیدوف این مشکلات برطرف شود. ان شا الله بازیکنان به خوبی بجنگند تا در رتبه‌های بالای جدول قرار بگیریم.

عملکرد تارتار رضایت بخش است 

احسانی درباره عملکرد تارتار گفت: او مربی خوب و فنی لیگ برتر فوتبال محسوب می‌شود که ۲ سال است که با باشگاه همکاری می‌کند و از این مربی راضی هستیم. با استراتژی که طراحی کردیم تارتار را به خدمت گرفتیم و هدفمان بستن تیم خوب بوده است. تارتار در این چند سال نشان داده که مربی تیم سازی است و  امیدوارم بتوانیم از تجربیاتش بهره ببریم و یک تیم منسجم درست کنیم.  

امیدوارم تعطیلات لیگ برتر فوتبال بیشتر نشود

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره تعطیلات لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: به نظرم اکنون این تعطیلات خوب نیست. در ۶ هفته ابتدایی بحث ارزیابی  تیم‌ها مطرح است و آن‌ها می‌خواستند در شرایط مسابقه قرار بگیرند و بدن‌های ورزشکاران از فشار بدنسازی خارج می‌شد و از این به بعد کیفیت مسابقات و بازیکنان  افزایش می‌یافت. پس از دوره بدنسازی، بدن‌های بازیکنان آماده می‌شد و می‌توانستند کیفیت خود را نشان بدهند. به نظرم این تعطیلات باعث می‌شود که افت در کیفیت فنی تیم‌ها به وجود آید. امیدوارم برنامه ریزی صورت بگیرد تا این تعطیلات زیاد نشود و تیم‌ها بتوانند برنامه ریزی درستی انجام بدهند.

در صورت جدا نشدن اسد بیگی یکی از سهمیه ها را می گرفتیم 

او درباره سیاست گذاری  تیم فوتبال ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال گفت: ما حداقل حفظ جایگاه سال قبل خود را مدنظر داریم. البته رتبه‌های بالاتر جدول هم در نظر داریم. اگر مشکلات و آسیب دیدگی‌ها پیش نیامده بود و اسد بیگی تیم ما را ترک نکرده بود و سیستم تیم ما بهم نمی‌ریخت، به نظرم امسال می‌توانستیم  یکی از سهمیه‌های را بگیریم.

مشکلات داوری با حضور VAR کمتر می شود 

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره اینکه خیلی از تیم‌ها در بحث داوری‌های لیگ برتر فوتبال  اعتراض  داشتند، گفت: تا زمانی که var به ایران نیاید مشکلات داوری وجود دارد و نمی‌توانیم اعتراض کمی کنیم. قطعا یکی از سیاست‌های اصلی و تصمیمات مهمی که فدراسیون فوتبال باید بگیرد این است که کمک کند که var به ایران بیاید. به نظرم با بودن این سیستم خیلی از مشکلات داوری کمتر می‌شود.  

 

نظر شما