شناسهٔ خبر: 56171270 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فعالیت چهار موکب اوقاف در شهر نجف/ از اسکان و پذیرایی تا خدمات درمانی، کفاشی و خیاطی

مسئول محور نجف ستاد اربعین سازمان اوقاف و امور خیریه از فعالیت چهار موکب اوقاف در شهر نجف با ارائه خدمات متنوع به زائران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، صابر کرمی مسئول محور نجف ستاد اربعین سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت اربعین مراسم‌ها و فعالیت‌های ویژه‌ای را برنامه‌ریزی کرده است، اظهار کرد: این سازمان در محورهای مرزی و برون مرزی و اعتاب مقدسه با برپایی ۳۵۰ موکب حضور بسیار فعالی دارد و به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کند.

وی تاکید کرد: در محور نجف نیز مواکب استان البرز، استان قزوین و دو موکب امامزاده صالح فرحزاد و بقعه شیخ عبدالله طرشتی فعال هستند.

مسئول محور نجف ستاد اربعین سازمان اوقاف و امور خیریه یاد آور شد: استان قزوین با موکب بزرگ حضرت سیدالشهدا (ع) خدمات متنوعی را همچون اسکان و پذیرایی، پخت نان و خدمات درمانی، کفاشی، خیاطی، آرایشگری و غیره به زائران ارائه می‌دهد؛ همچنین در این موکب ما شاهد برپایی خیمه‌های معرفت و برگزاری مراسم‌های عزاداری و سخنرانی هم هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استان البرز نیز با موکب امامزاده طاهر علیه‌السلام ضمن اسکان و پذیرایی از زائران با اجرای سرود و برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی به استقبال زائران اربعین در آستانه طریق رفته است.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

برچسب‌ها:

نظر شما