شناسهٔ خبر: 56154114 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

ساروی برنزی شد/ ۲ مدال ایران در ۹ وزن

محمدهادی ساروی به مدال برنز وزن ۹۷ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان رسید.

صاحب‌خبر -

دیدار‌های رده بندی و فینال اوزان ۶۳، ۶۷، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در شهر بلگراد صربستان برگزار شد که محمدهادی ساروی به مدال برنز وزن ۹۷ کیلوگرم رسید.

بر همین اساس در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر فلیکس بالدوف از نروژ را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۷ بر صفر رستم آساکولوف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ساروی در مرحله نیمه نهایی مقابل آرتور الکسانیان قهرمان المپیک و جهان از ارمنستان با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار مقابل باشار از ترکیه با نتیجه ۶ بر یک به برتری رسید و صاحب مدال برنز شد.

در رقابت‌های ۲ وزن سوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان امین میرزازاده به دیدار فینال وزن ۱۳۰ کیلوگرم رسید و مهدی محسن نژاد حذف شد.

مسابقات چهار وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان روز‌های ۲۰ و ۲۱ شهریورماه در شهر بلگراد صربستان برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم به مدال نقره و محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

مسابقات رده بندی و فینال اوزان ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم، فرداشب برگزار می‌شود که امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم برای کسب مدال طلا به مصاف رضا کایالپ از ترکیه می‌رود.

در پایان مسابقات ۸ وزن فرنگی تیم صربستان با ۱۱۰ امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد، آذربایجان با ۱۰۰ امتیاز دوم است و تیم‌های ترکیه با ۹۲ امتیاز، گرجستان با ۶۶ امتیاز و ایران با ۶۱ امتیاز در جایگاه‌های سوم تا پنجم قرار دارند.

نظر شما