شناسهٔ خبر: 56148157 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

تردد زائران در مرز چذابه روان است

اقتصاد ایران: چذابه- فرمانده کل سپاه گفت: با تلاش‌های دستگاه‌های خدمات‌رسان در پایانه چذابه شاهد تردد روان و خروج زوار حسینی به خاک عراق برای شرکت در مراسم باشکوه اربعین هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی پیش از ظهر امروز دوشنبه در جریان بازدید از قرارگاه فرعی اربعین مستقر در پایانه مسافری چذابه و ارتباط تصویری با قرارگاه‌های فرعی اربعین در مرزهای خسروی، مهران و شلمچه آخرین وضعیت تردد زائران اربعین حسینی در این مرزها را مورد بررسی قرار داد.

وی سپس با تعدادی از زائران اربعین حسینی که عازم کربلا بودند، دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرلشکر سلامی با چند زائر از اتباع سایر کشورها که قصد داشتند از مرز چذابه عازم کربلا شوند، دیدار صمیمانه داشت و از آنان خواست از مرز شلمچه راهی شهرهای مقدس عراق شوند.

وی در این بازدید با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات انجام شده به زائران اظهار کرد: با تلاش‌های دستگاه‌های خدمات‌رسان در پایانه چذابه شاهد تردد روان و خروج زوار حسینی به خاک عراق برای شرکت در مراسم باشکوه اربعین هستیم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه با تلاش نیروهای فراجا، دستگاه‌های اطلاعاتی و سپاه یک امنیت مثال‌زدنی در مرز چذابه برقرار است، گفت: تلاش کرده‌ایم تا زائران بدون هیچ‌گونه مشکلی توفیق حضور در عتبات و عالیات را پیدا کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما