شناسهٔ خبر: 56139358 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

قطعی شدن حضور هیات‌های تجاری از ۱۰ کشور جهان در نمایشگاه ایران‌نانو ۱۴۰۱

مریم رضایی

بر اساس رایزنی‌های انجام شده حضور هیات تجاری و سرمایه‌گذاری از ۱۰ کشور با هدف ارتباطات فناورانه برای فروش محصول و انتقال فناوری در سیزدهمین نمایشگاه فناوری‌نانو تایید شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بر اساس تعاملاتی که با کشورهای خارجی انجام شد، قرار است نمایندگانی متشکل از تجار و سرمایه‌گذاران کشورهای هند، سوریه، مکزیک، چین، مالزی، اتیوپی، برزیل، اندونزی، عراق و تایلند با هدف برگزاری جلسات b2b با شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه ایران‌نانو ۱۴۰۱حاضر شوند. 

بازدید گروه‌های تجاری از کشورهای مختلف فرصت مناسبی را در اختیار شرکت‌های فناور حاضر در نمایشگاه قرار می‌دهد تا با ارائه دستاوردها و توانمندی‌ها، بتوانند مزیت‌های صادراتی خود را به بازارهای خارج از کشور معرفی کنند.

سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو، رویدادی است که در آن آخرین دستاوردها و تحولات عرصه فناوری نانو در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. این نمایشگاه از ۹ تا ۱۲ مهرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

نشست‌های تجاری، بازدید نماینده‌های خارجی، معرفی محصولات جدید نانو، معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش‌های این نمایشگاه به شمار می‌رود.

تاکنون ۲۰۰ نهاد و شرکت دانش‌بنیان برای حضور در نمایشگاه ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۱۸۰ شرکت تأیید نهایی شده است.

طی دوره‌های گذشته نمایشگاه، در بخش نمونه‌های اولیه ۱۵ تا ۲۰ محصول عرضه می‌شدند، اما تفاوت نمایشگاه امسال با سال‌های گذشته در این است که تعداد این محصولات به بیش از ۱۰۰ مورد رسیده است.

یکی از بخش‌های جذاب نمایشگاه سیزدهم، نشست‌های تجاری بین صاحبان صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان است. همچنین شبکه تبادل فناوری و کارگزاران ترویج صنعتی فناوری نانو، نشست‌هایی را با حضور صنایع و مدیران شرکت‌های فناور برگزار می‌کنند تا چالش‌های صنایع، مشخص و به واسطه دانش‌بنیان‌ها رفع شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما