شناسهٔ خبر: 56138725 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

بازداشت مشاور وزیر سرآغاز تغییرات مدیریتی در وزارت راه و شهرسازی شد

عصر روز گذشته خبری مبنی بر عزل مسئول مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در رسانه ها منتشر شد.

صاحب‌خبر -
تین نیوز

به دنبال برکناری سرپرست پیشین روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، برخی گمانه زنی ها حکایت از آغاز تغییرات مدیریتی در این وزارتخانه پس از اتفاقات مربوط به بازداشت قاسم مکارم مشاور وزیر دارد.

به گزارش تین نیوز، عصر روز گذشته خبری مبنی بر عزل مسئول مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در رسانه ها منتشر شد.

بر اساس این خبر، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، امین کیانی را عزل و صادق مهدی غفرانی را به عنوان سرپرست مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید:

  • شایعه بازداشت مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی

  • جزئیات بازداشت قاسم مکارم/پای چند نفر دیگر در میان است؟

  • در ملاقات رستم قاسمی و علی نیکزاد چه گذشت؟

 

رسانه ها در مورد سابقه غفرانی عنوان کرده اند که وی از نیروهای باسابقه و خوشنام رسانه است و پیش از این از مدیران مرکز اطلاع‌ رسانی ستاد اجرایی فرمان امام بوده و در کارنامه وی فعالیت‌ های رسانه‌ ای متعددی همچون مدیرعاملی خبرگزاری برنا، سردبیری خبرگزاری میزان، مدیر شبکه‌ های اجتماعی و سامانه پیامک خبرگزاری فارس، نویسنده چند برنامه تلویزیونی در گروه اجتماعی شبکه یک و دو و فعالیت در چند روزنامه از جمله جام جم و راه اندازی صفحه «نسل سوم» به چشم می خورد.

در بخشی از متن این حکم آمده است: نظر به تعهد، سوابق و تجارب جنابعالی، بدین وسیله شما را به عنوان سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی منصوب می‌ نمایم. همچین در راستای ایفای وظایف محوله ضروری است هم‌ افزایی لازم را با کلیه سازمان‌ها و واحدهای تابعه و رئیس محترم شورای اطلاع‌رسانی وزارتخانه معمول نمایید.

برچسب‌ها:

نظر شما