شناسهٔ خبر: 56127949 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛

قهرمان المپیک با پیروزی آغاز کرد/ خط و نشان ساروی برای حریفان

تهران - ایرنا - «محمدرضا گرایی»، «پژمان پشتام» و «محمدهادی ساروی» فرنگی‌کاران وزن‌های ۶۷، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم کشورمان در نخستین مبارزه خود در پیکارهای قهرمانی جهان در صربستان به ترتیب حریفانی را از قرقیزستان، ارمنستان و نروژ شکست دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رقابت‌های پنج وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ساعت ۱۳ امروز (یکشنبه)  با برگزاری مسابقات مقدماتی وزن‌های ۶۳، ۶۷، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم در سالن ورزشگاه اشتارک آرنا شهر بلگراد صربستان آغاز شد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم که ۳۰ نفر حضور دارند، محمدرضا گرایی قهرمان جهان و المپیک پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم امانتور اسماعیل‌اف از قرقیزستان را در همان سه دقیقه نخست با نتیجه ۹ بر صفر شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

گرایی در مرحله بعد هان سو ریو دارنده طلای جهان از کره‌جنوبی را پیش رو خواهد داشت. نماینده کشورمان سال گذشته و در انتخابی المپیک در قاره آسیا در قزاقستان حریف نامدار کره‌ای را شکست داده بود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر فلیکس بالدوف از نروژ را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

دارنده طلای جهان و برنز المپیک در مرحله بعد باید به مصاف برنده رستم آساکالوف از ازبکستان برود.

در وزن ۸۲ کیلوگرم نیز پژمان پشتام بعد از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۲ بر یک کارپت چالیان از ارمنستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف یاروسلاو فیلچاکوف از اوکراین می‌رود.

نظر شما