شناسهٔ خبر: 56094168 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

کاراته خراسان رضوی نایب قهرمان ایران شد

تیم کیوکوشین کاراته خراسان رضوی در مسابقات کشوری به میزبانی یزد به مقام دوم تیمی رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهرآرانیوز، مسابقات قهرمانی رده سنی نوجوانان و جوانان کیوکوشین کاراته کشور به میزبانی یزد برگزار شد و تیم خراسان رضوی با کسب ۶ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۷ برنز خوش درخشید و مقام دوم تیمی کشور را از آن خود نمود.

این تیم متشکل از منتخب باشگا‌ه‌های شهرستان مشهد، طرقبه، تربت حیدریه و ... بود که به نمایندگی از استان خراسان رضوی در این مسابقات شرکت کرد. سعید روشنایی، سرمربی و بهروز زارعی، سرپرست تیم بودند و احمد آصفی و سیدعلی جوادپور نیز داوران خراسانی بودند که در این رقابت‌ها قضاوت کردند.

الیاس نیشابوریان در وزن ۶۰ کیلوگرم رده سنی نوجوانان در هر ۲ بخش کاتا و کمیته به نشان طلا دست یافت و طا‌ها زارعی نیز در وزن ۳۰ کیلوگرم رده سنی نونهالان در کاتا و کمیته به نشان برنز رسید.

الیاس نیشابوریان در خصوص این رقابت‌ها اظهار کرد: خوشبختانه تمریناتم زیر نظر مربیان نتیجه داد و موفق شدم به ۲ نشان طلا دست یابم. سطح مسابقات و میزبانی یزد خوب بود و رقبای سرسختی در این رقابت‌ها داشتم.

وی افزود: امیدوارم این مسیر تداوم یابد و بتوانیم در مسابقات آتی هم نماینده خوبی برای خراسان رضوی باشیم.

نیشابوریان که سابقه کسب عناوین بین‌المللی در مسابقات ژاپن را هم در کارنامه دارد، در خصوص تداخل درس و ورزش گفت: به این موضوع عادت کرده‌ام و با برنامه‌ریزی سعی می‌کنم هم تمریناتم را ادامه دهم و هم در تحصیل از هم‌سن‌وسالان خودم عقب نیافتم. پدر و مادرم در این مسیر برایم تلاش فراوانی می‌کنند و باید از آن‌ها نیز تشکر کنم.

نظر شما