شناسهٔ خبر: 56079009 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

حضور معاون اول رئیس جمهور در مرکز مانیتورینگ اربعین شهر مهران

معاون اول رئیس جمهور از مرکز مانیتورینک اربعین در شهر مهران بازدید کرد و در جریان نحوه نظارت بر حمل و نقل و تردد زوار اربعین حسینی و کنترل ورود و خروج زوار و پایش مسیرها برای خدمات رسانی بیشتر قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، محمد مخبر بعد از ظهر امروز (پنجشنبه) پس از بازدید از پایانه مرزی مهران، در مرکز مانیتورینگ اربعین شهر مهران حضور یافت و از امکانات این مرکز برای کنترل و نظارت و وحدت فرماندهی ترددها مطلع شد.

معاون اول رئیس جمهور در حاشیه این بازدید بر لزوم حمایت از موکب‌ها برای پذیرایی هر چه بهتر از زائرین تاکید و خواستار خدمات رسانی مطلوب در حوزه مسائل بهداشتی و درمانی به زوار شد.

 مخبر همچنین ضمن قدردانی از رسانه‌ها و بخصوص صدا و سیما بخاطر پوشش اخبار مرتبط با پایانه‌های مرزی و تردد زائران، بر استمرار اطلاع رسانی و آگاهی بخشی دقیق و بهنگام در خصوص مراسم اربعین و مدیریت زمان سفر به مردم تاکید کرد.

وی از پیگیری برای رفع محدودیت تردد اتباع غیرایرانی از پایانه های مرزی ایران برای ورود به عراق خبر داد و تاکید کرد که موکب‌های مربوط به نهادهای انقلابی در ایام برگشت زائرین نیز فعالیت خواهند داشت تا  خدمات رسانی و پذیرایی از زائران ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

نظر شما