شناسهٔ خبر: 56070654 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

نبود مسابقات رسمی به ما آسیب زده است/ اردوی خوبی در یونان خواهیم داشت

پیمان اسدی گفت: تنها مشکل ورزشکاران واترپلو عدم حضور در مسابقات رسمی است.

صاحب‌خبر -

پیمان اسدی ملی پوش واترپلو در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره شرایط تیم ملی واترپلو اظهار کرد: خدا را شکر شرایط خوبی است. تنها مشکل ما مربوط به این است که پس از جاکارتا در هیچ مسابقه رسمی نبوده‌ایم و این اتفاق بیشترین آسیب را به ما زده است. حتی در یک سال گذشته چند مسابقه داشتیم، اما از شانس بد به دلیل کرونا همه آن‌ها لغو شد. این اتفاق می‌توانست کمک خوبی برای ما باشد تا محک خوبی بخوریم اما نشد. از حدود ۲ ماه پیش مرحله جدیدی از اردو‌ها زیرنظر چیریچ شروع شده است.

او افزود: تمرینات پر فشار و سنگین است به نحوی که روزی ۲ نوبت در صبح و عصر تمرین می‌کنیم برای اینکه بتوانیم به آمادگی نسبی دست پیدا کنیم.

ملی‌پوش واترپلو درباره حضور تیم ملی در اردوی یونان و بازی با تیم‌های باشگاهی این کشور، گفت: به هر حال یونان در المپیک توکیو صاحب مدال نقره شده و یکی از تیم‌های قدرتمند در این رشته ورزشی است. بازیکنان خوبی در لیگ این کشور شاغل هستند، به طور مثال فیلیپ فیلیپوویچ که یکی از ستاره‌های دنیای واترپلو است در لیگ یونان مشغول به بازی کردن است. باید بگویم از طرف فدراسیون و کادرفنی اردوی خوبی برای ما تدارک دیده شده و برای دومین بار است که می‌توانیم به این کشور برویم.

نظر شما