شناسهٔ خبر: 56069426 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مجله "دنیای ورزش" چگونه متولد شد؟/عکس

زمانیکه ورزشدوستان، با شور و اشتیاق برای تهیه "مجله کیهان ورزشی" با ولعی خاص برابر دکه روزنامه فروشان انتظار می کشیدند، این مجله سند شایستگی ها، شکست ها و نقشی اساسی در روایت کل رویدادها را داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سال ها سال قبل "بیژن رفیعی" که دبیر ورزش و یک بسکتبالیست طراز اول بود با همکاران اولیه شادروانان حسین حصاری، جباری، جعفر دهقان و دو عکاس پرتلاش یونس علیشیری و علی کاوه مجله خوش آب ورنگ و متفاوت به نام "دنیای ورزش" را به دنیای ورزش ارائه نمودند.

کم کم تعدادی دیگر از جمله این حقیر و زنده یاد پرویز زاهدی هم اضافه و مجله با استقبال غیره منتظره ای از سوی ورزشدوستان مواجه و روز به روز تیراژ آن بالا رفت.

مجله "دنیای ورزش" چگونه متولد شد؟/عکس

منتقدان می گفتند این مجله را به خاطر رنگ وآبش می خرند و رنگین نامه ای بیش نیست، اما کیهان ورزشی هم مجبور شد تا لباس رنگی بپوشد، چهره و سبکش را عوض کرد اما همچنان اقبال ورزشدوستان به دنیای ورزش بیشتر بود و ثابت کرد که فقط یک رنگین نامه نیست.

دنیای ورزش،هیئت تحریریه جمع و جوری داشت که جمعاً کمتر از ده نفر میشد اما تعصب و تلاش در کنار صمیمیت و رفاقت جمعی، این مجله را موفق و پر تیراژ معرفی کرده بود.

بیشتر بخوانید:

257 251

نظر شما