شناسهٔ خبر: 56063342 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

تولیت آستان قدس رضوی در دیدار کمیسیون امنیت ملی مجلس تأکید کرد؛

مسئولان برای اتخاذ تصمیمات بهتر باید از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شوند

تولیت آستان قدس رضوی گفت: هنگامی که مسئولان از نزدیک مشکلات و درد مردم را لمس کنند بهتر می‌‎توانند تصمیم بگیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی در دیدار اعضای کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که در حرم مطهر رضوی انجام شد، ضمن تقدیر از سفرهای استانی مسئولان و مفید خواند آن، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب همواره نسبت به سفرهای استانی مسئولان و آشنایی تصمیم‌گیرندگان با مشکلات و درد مردم از نزدیک تأکید دارند، سفرهای استانی مسئولان همچنین موجب کاهش فاصله و ارتباط نزدیک مسئولان با مردم می‌شود که بسیار خوب و مبارک است.
وی با اشاره به سفرهای استانی رهبر معظم انقلاب، که با سفر به استان ایلام در سال ۶۹ آغاز و معظم له طی آن به تمامی استان‌های کشور سفر کردند، اظهار کرد: معمولاً در این سفرها تعدادی از وزرای دولت نیز حضور داشتند، روزی همراه با مقام معظم رهبری در سفر یاسوج به سیاه‌چادرها رفتیم و چند وزیر نیز معظم له را همراهی می‌کردند، رهبر معظم انقلاب خطاب به آن‌ها فرمودند در این سیاه‌چادر آمده‌ایم تا زندگی مردم را ببینیم و لمس کنیم، اینکه در تهران بنشینید کفایت نمی‌کند، باید از نزدیک زندگی و درد مردم را لمس کنید تا بتوانید درست تصمیم بگیرید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی در ادامه به اهمیت امنیت از منظر اسلام اشاره و تصریح کرد: علی‌رغم تمام ناامنی‌های منطقه‌ای و تهدیداتی که علیه ایران اسلامی وجود دارد؛ امنیت ایران در شرایط بسیار خوب، مطلوب و تحسین‌برانگیزی است.
وی با بیان اینکه قومیت‌ها و مذاهب مختلف با همگرایی، وحدت و آرامش در کنار یکدیگر در ایران زندگی می‌کنند؛ افزود: دشمن همواره درصدد ناامن سازی ایران بوده و تلاش کرده امنیت آن را برهم بزند؛ اما به لطف خداوند و تلاش‌های نیروهای امنیتی و نظامی همه آن‌ها به شکست انجامیده است.
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به مرزهای گسترده و شرایط خاص امنیتی استان خراسان رضوی، از هوشیاری و تلاش‌های نیروهای انتظامی و ارتش در مرزهای این استان تقدیر و ابراز کرد: شرایط امنیتی استان قابل ‌تقدیر است و طی بازدیدی که از مرزهای استان داشتم آمادگی کامل نیروهای امنیتی و اطلاعاتی با تجهیزات مدرن و امکانات کامل، برای برخورد قاطع با موارد احتمالی مخل امنیت را مشاهده کردم.
در ابتدای این دیدار وحید جلال‌زاده رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گزارشی از برنامه‌های و اقدامات این کمیسیون ارائه داد.

انتهای پیام

منبع: آستان نیوز

نظر شما