شناسهٔ خبر: 56048934 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

فرصت ۱۵ روزه مشترکان خانگی برای بهره‌مندی از مشوق‌های مدیریت...

اقتصاد ایران: نشست بررسی روند تداوم برنامه‌های مدیریت بار تا پایان فصل گرم امروز و با حضور معاون هماهنگی توزیع توانیر و در ارتباط ویدئوکنفرانسی با شرکت‌های توزیع نیروی برق سراسری کشور، برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، حمیدرضا پیرپیران در این نشست با اشاره به ضرورت تداوم همکاری‌ها به ویژه در بخش اداری، گفت: به دلیل تداوم گرمای هوا در اکثر نقاط کشور و به ویژه مناطق جنوبی و مرکزی، ادامه همکاری ها در سراسر کشور ضروری است.

وی همچنین با بیان اینکه نباید با تصور اتمام فصل پیک، از پایش شبکه غافل شد،.اظهار داشت: نیروگاه‌ها، شبکه‌های انتقال و فوق توزیع و شبکه‌های توزیع به طور مداوم از ابتدای فصل گرم تحت فشار مصرف شدیدی بوده و به همین دلیل باید همچنان دقت در مصارف و بهره‌برداری تاسیسات باید مد نظر قرار گیرد.

معاون هماهنگی توزیع توانیر با تاکید بر در مدار بودن دیزل ژنراتورها در سراسر کشور تصریح کرد: از فردا در صورت نیاز، کشاورزان به صورت محدود همکاری خواهند داشت .

پیرپیران همچنین به فرصت مشترکان خانگی در استفاده از مشوق‌ها نیز اشاره و خاطرنشان کرد: براساس قانون، مشترکان بخش خانگی تنها تا پایان شهریور ماه فرصت بهره‌گیری از مشوق‌ها را دارند و حتی می‌توانند در این فرصت ۱۵ روزه، با کاهش مصارف خود و رساندن آن به زیر الگو، به میزان خوبی از صنعت برق طلبکار شوند.

در این نشست، محمد علی اکبری، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل توانیر نیز با تقدیر از همکاری مردم، صنایع، کشاورزان و... با برق  و تلاش‌های پرسنل صنعت برق در تأمین پایدار برق ابراز داشت: موفقیت در تامین برق تابستانی در حالی ایجاد شد که هیچ مدیری خارج از صنعت وارد برق نشد و این نشاندهنده توان بالای فنی و مدیریتی همکاران در مجموعه برق است.

وی ادامه داد: اگر برنامه‌های مدیریت بار براساس تفاهم‌نامه‌های منعقد شده، مدت زمان خاصی دارد، اما فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در این خصوص، هیچگاه زمان خاصی نداشته و ندارد و این کار باید با همان توان و تلاش روزهای ابتدایی پیک، ادامه یابد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما