شناسهٔ خبر: 56045544 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

به پیکان اجازه بازی ندادیم/ پنالتی واضح بود

سرمربی استقلال گفت: در نیمه اول به پیکان اجازه بازی ندادیم.

صاحب‌خبر -

ریکاردو ساپینتو سر مربی استقلال پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پیکان در نشست خبری، اظهار داشت: درباره بازی باید بگویم در نیمه اول خیلی قوی ظاهر شدیم.

او ادامه داد: پرس را خیلی بالا انجام دادیم و اجازه ندادیم بازی کنند.

ساپینتو گفت :تیم حریف خوب دفاع کرد اما واقعیت این است که اگر نتوانید در دقایق اول گل بزنید دیگر نمی توانید گل بزنید. تنها کاری که انجام ندادیم گل زدن بود.

او افزود : اگر به آمار نگاه بینذازید خیلی خوب هستیم اما در مقابل تیمی که دفاعی بازی می کند کار سخت است .باید بیشتر تهاجمی کار کنیم .بسیار ناراحت هستیم که در بازی خانگی دو امتیاز از دست دادیم.

او افزود :می توانستیم با ۲ امتیاز از دست رفته به صدر جدول برویم .به دنبال برد بودیم و اگر در فوتبال گل نزنید کار سخت می شود.

ساپینتو در واکنش به شعار هواداران و بی غیرت دانستن بازیکنان استقلال گفت : هواداران ما انتظار برد دارند .من با تمام وجود کار می کنم تا این تیم ببرد . به شانس اعتقاد ندارم، به کار کردن ایمان دارم. باید طوری بازی کرد که استقلال لیاقتش را دارد .درست است که باید تیممان را تقویت کنیم اما عملکرد خوبی داریم .اگر دقایق ابتدایی گل می زدیم بازی متفاوتی می شد. هواداران و من به دنبال برد هستیم .بازی را رصد و روی نقاط ضعف کار می کنیم. خواهیم جنگید و ایمان داریم قهرمان خواهیم شد.

ساپینتو درباره عملکرد داوری و نگرفتن پنالتی این تیم گفت :اگر دوباره بازی را ببینید خطاهای کوچک تماما برای تیم حریف است .دروازه بان وقت تلف کرد .پنالتی واضح بود .داور به صحنه نزدیک بود. خطا را به جای اینکه برای حریف بگیرد برای ما گرفت .در هر بازی برای ما خطاهایی می گیرند .به نظرم زمانش هست که داوران عملکرد خود را بهبود بخشند چون فرصت ها را از ما می گیرند. امیدوارم در بازی بعدی عملکرد خود را بهتر کنند.

او بیان کرد: بازی های بیشتری خواهیم داشت .ما مقابل تمامی تیم ها شانس داریم اما باید روی تمام کردنکار کنیم.

ساپینتو افزود: به نظر سرمربی تیم حریف درباره اینکه تیم او موقعیت های بیشتری داشته احترام می گذارم ما آمار بسیار خوبی داشتیم و فکر کنم این مربی فراموش کرده و نمی دانم کدام بازی را دیده است. سرمربی حریف لایق کسب امتیاز نبود و بهتر است موارد را با هم قاطی نکنیم .

ساپینتو گفت :به عنوان سرمربی تیم به دنبال یک سیستم خوب هستم تا با بهترین بازیکنانم به میدان بروم. روی سختی و چالش های سیستم جدید کار کردیم.

نظر شما