شناسهٔ خبر: 56039850 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

سختی پنل مدیریت

ضرورت و اهمیت پشتیبانی بعد از طراحی وب سایت چقدر نیاز است پروژه تحویلی بنا به درخواست مشتری چقدر سنگین و دارای جزئیات صفحه بندی سطح دسترسی های گوناگونی دارد که آیا یک کاسب معمولی میتواند با آن کار کند یا علاوه بر اینکه صاحب سایت پروژه سنگینی سفارش داده است از قبل میدانسته که اینکار نیاز به گروه تیم پشتیبانی خواهد داشت تا مدیر سایت بتواند به راحتی از امکانات موجود در آن سایت ساز استفاده کند مجموعه اشکان.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ ضرورت و اهمیت پشتیبانی بعد از طراحی وب سایت چقدر نیاز است پروژه تحویلی بنا به درخواست مشتری چقدر سنگین و دارای جزئیات صفحه بندی سطح دسترسی های گوناگونی دارد که آیا یک کاسب معمولی میتواند با آن کار کند یا علاوه بر اینکه صاحب سایت پروژه سنگینی سفارش داده است از قبل میدانسته که اینکار نیاز به گروه تیم پشتیبانی خواهد داشت تا مدیر سایت بتواند به راحتی از امکانات موجود در آن سایت ساز استفاده کند مجموعه اشکان.

ضرورت و اهمیت پشتیبانی بعد از طراحی وب سایت چقدر نیاز است پروژه تحویلی بنا به درخواست مشتری چقدر سنگین و دارای جزئیات صفحه بندی سطح دسترسی های گوناگونی دارد که آیا یک کاسب معمولی میتواند با آن کار کند یا علاوه بر اینکه صاحب سایت پروژه سنگینی سفارش داده است از قبل میدانسته که اینکار نیاز به گروه تیم پشتیبانی خواهد داشت تا مدیر سایت بتواند به راحتی از امکانات موجود در آن سایت ساز استفاده کند مجموعه اشکان.

اگر پنل کاربری در حد متوسط و ساده است آموزش راهنمایی ویدئویی و فایل پی دی اف چقدر امکان رفع نیاز کافرما را خواهد داشت یا بطور موقت نیاز به استخدام کارمند یا برون سپاری به عهده گرفتن یکی از مسئول های طراحی سایت تا همچنین مطمئن شوید که فایل راهنما کاربردی باشد برای پنل مدیریت سایت تا در صورتی که کارفرما صاحب سایت به مشکل برخورد به آسودگی بدون اور یا تغییر تنظیم کلی سایت در بخش های دیگر بتواند با مراجعه به فایل فیلم آموزشی مستنداتی که برای صاحب کار مدیریت سایت ارسال شده مشکل را برطرف سازید.

22222

در سایت های مربوط به کترینگ غذا آشپزی سرو آن مدام در حال تنوع دادن خدمات رسانی ثبت کامنت توسط سفارش دهندگان هستند نیاز به پنلی ساده در حد همان نیاز های که کارفرما دارد اما به سرعت در بارگذاری خواهد داشت قرار دادن تنظیمات دیگر مانند تغییر رنگ پس زمینه یا تغییر فونت نوشته های اصلی که گرافیک سایت را ممکن است از نظر اندازه بهم بریزد را فعلا نخواهند داشت اگر هم نیاز باشد با بررسی تیم فنی انجام میگیرد.

از جهتی نیاز است این اطمینان را حاصل کنید که گروه طراحی سایت توانایی اضافه کردن فیچر گجت امکانات احتمالی که در سالهای بعد باب میشود مثلا چت آنلاین که الان محبوب شده جای فرم تماس با سایت ساز یا کد نویسی داشته باشند چرا که بسیاری از افراد پس از طراحی سایت تازه ایده هایی جدید به ذهنشان میرسد می کند و یا باید سایتشان را متناسب با امکانات جدید وب گاها از سایت های قوی دیگری مانند سایت دیجی کالا به روز کنند.

این تیم پشتیبان طراحی سایت است که می‌تواند این گزینه کدنویسی پلاگین نویسی خدمات را به شما در قبال گرفتن هزینه انجام دهد در آخر با رعایت مواردی می توانید یک سایت قدرت مند راه اندازی کنید و از اینجا کار شما برای سئو شروع می شود.

با چقدر دانش از سایت میشود سایت خودمان را نگهداری کنیم به راحتی و با کمترین صرف زمانی یک دوره بیست ساعته یا کمتر گرفتن اطلاعات از طراحان برای تغییر یک بخش کوچک مانند بلاگ اقدام به فعالیت در سایت خود نمایید و تغییرات لازم و بنا در طی زمان به سلیقه خود را در سایتتان اجرا کنید برای این کار تنها دیدن چند آموزش ساده راهگشای شما خواهد بود.

در این زمینه بسیاری از طراحان سایت آموزشگاها زیادی اقدام به تهیه دوره فیلم آموزشی کرده اند در سایت های خدماتی اجاره استودیو کروماکی که تنها شرحی از خدمات را ارائه میدهند کارفرماها میتوانند خودشان پشتیبان سایتشان ار همان ابتدا باشند.

اهمیت سئو

اهمیت سئو اگر سایتی بعد از تحولی سئو نشود یعنی کارفرما در خواست ندهد و همچنین تولید محتوا بر اساس اصول سئو نداشته باشد صرفا وارد کردن حجمی عظیم از نوشته وارد آن سایت کند در نتایج گوگل به نمایش نمی آید جز صفحات اول هر چند به لحاظ طراحی زیباترین سایت باشد و اصول سئو هم از نظر تکنیکال رعایت شده باشد، سئو تخصص آشنایی با امکانات تجزیه تحلیل قابل توجهی لازم دارد.

سئو سایت در کنار طراحی وب سایت از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که سایتی که بازدید ندارد سودی برای شما به همراه می آورد هزینه های قبلی درباره دیزان سایت رو هم هدر و بیهوده میکند چرا که هیچ بازدیدکننده ای ندارد.

سئو اگر درست اصولی باشد و بر طبق آخرین الگوریتم های گوگل توانایی دارد علاوه بر جذب بازدید کننده کاربران را به مشتری تبدیل کند این خواسته هر کارفرما در کسب کار می باشد.

اهمیت هاست

اهمیت هاست که پایه اساس دنیای وب می باشد گاها با صرف هزینه ناقابل و صرفه جویی در این بخش کل پروژه را به مخاطره می اندازد. بسیاری از مشکلاتی که پس از طراحی سایت خیلی از مشکلات کندی رتبه نگرفتن عدم فروش برای کاربران به وجود می آید ناشی از خرید و فروش استفاده از هاست هایی نامناسب با سخت افزار پایین است در سایتی مثل فروش و نصب دوربین مداربسته که هم کار خدماتی و هم فروش را انجام میدهند گرچه تک محصولی است اما چاره جز استفاده از هاست اشتراکی نیست که از شرکت نامعتبر خریداری شود مدام اخلال در سایت را می بینید و این در حالی است که اگر از هاستی قوی و معتبر استفاده کند مدیر فنی این مشکلات را نخواهید داشت.

قطعی هاست سخت افزار قدیمی سرعت پایین سایت تاثیر زیادی در سئو سایت شما در آینده مخصوصا که رقابت شدید میشود خواهد داشت پس هنگام طراحی و راه اندازی سایت در اول کار توجه زیادی به هاست سایت خود داشته باشید و آن را لحاظ کنید.

CMS یا سیستم مدیریت

 CMS یا سیستم مدیریت محتوا یک نرم افزار تحت وب عموما رایگان است عده ای برای اینکه کسب و کار خود را در فضای وب بدون هزینه سنگین در روزهای آغازین راه اندازی کنند. هزینه طراحی سایت چقدر با توجه به نوع امکانات و صفحات وجود المان های زیبای بصری سایت متغیر است.

نحوه پرداخت سایت نصف مبلغ عموما در زمان تفاهم درباره نوع کار دریافت می شود و سی درصد از هزینه زمان نشان دادن دموی اولیه در دامنه کارفرما پرداخت می گردد که رنگ بندی چارچوب صفحات مشخص شده و مابقی آن هنگام تحویل بدون عیب و ایراد رفع کلیه باگ ها انجام تست ها به کارفرما دریافت می شود.

هاست و دامین یا دامنه چیست را از شرکت های هاستینگ میتوانید تهیه کنید دامنه قیمتش با پسوند مشخص می گردد و هاست با توجه به سخت افزار برند نوع پنل خدمات دهی آن مانند بک آپ گیری سطح دسترسی اطلاعات و فایل‌های وب‌سایت شما در فضایی هاست خریداری شده بارگذاری شده و به این شکل در دسترس عموم قرار میگیرد اگر عکس و فیلم های زیادی قرار است قرار بدهید باید فضای بیشتری را خریداری کنید.

 هاست داخل ایران یا خارج از اگر بیشتر کاربران شما در ایران هستند بهتر است سرور و هاست شما نیز در ایران باشد کسانی که از سایت شما استفاده میکنند در کدام موقعیت مکانی قرار دارند در کل بهتر است ببینید بیشترین مشتریان شما در کدام کشور هستند که هاست خود را از آنجا خریداری کنید در سرعت بارگذاری صفحات اطلاعات سایت اهمیت بسیاری دارد. 

این که چقدر طول میکشد سایت آماده شود به نوع امکانات قیمت ویژگی ها و نوع سفارش بستگی دارد که با چه زبان فریمورکی زده میشود یا از سایت سازها و سیستم های مدیریت محتوا نوع برنامه نویس تسط بر هریک از این موارد.

بیشتر بخوانید:اجناس ورزشی

بیشتر بخوانید:طراحی اصولی سایت و هاست و سئو

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام
  • ارسال به تلگرام

نظر شما