شناسهٔ خبر: 56028528 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

تحلیل اتحادیه جهانی از ستاره‌های کشتی فرنگی در صربستان

اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی به تحلیل چهره‌های شاخص کشتی فرنگی در رقابت‌های جهانی صربستان پرداخت.

صاحب‌خبر -

در گزارش اتحادیه جهانی کشتی که در اوزان مختلف به ستاره‌های کشتی فرنگی در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ صربستان اشاره شده است نام ۲ فرنگی کار شاخص ایران یعنی محمدرضا گرایی و محمدهادی ساروی نیز به چشم می‌خورد.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی ۲۰۲۲ جهان از روز شنبه هفته آینده در بلگراد صربستان آغاز می‌شود که تیم ایران در قالب دو گروه مجزا امروز و فردا راهی محل برگزاری مسابقات خواهد شد.

در گزارش تحلیلی اتحادیه جهانی کشتی آمده است: محمدرضا گرایی قهرمان المپیک و جهان بدون تردید بزرگترین شانس کسب مدال طلا در وزن ۶۷ کیلوگرم است. شاید گفتن این حرف برای ورزشکاری در فینال چنین تورنمنتی که قدمت آن به ۱۸ سال قبل برمی‌گردد آسان باشد، اما نتایجی که او کسب کرده کاملا همه چیز را نشان می‌دهد. گرایی یک پکیج کامل است. گرایی ملقب به مرد یخی به هر حریفی به عنوان یک تهدید مهم احترام می‌گذارد، که همین باعث می‌شود تلاش او در هر مسابقه وجود داشته باشد.

همچنین دراین گزارش به تحلیل وزن ۹۷ کیلو گرم نیز پرداخته شده است به طوری که عنوان شده محمدهادی ساروی دارنده مدال برنز المپیک توکیو و طلای ۲۰۲۱ جهان در صدر است و حذف او باید برای حریفان بسیار چالش‌برانگیز باشد. این کشتی‌گیر به حریفانش هیچ راهی نمی‌دهد و با صبوری در زمان‌های مناسب کار خود را انجام می‌دهد. ساروی ورزشکاری نیست که اشتباهات زیادی مرتکب شود در مقابل او به اشتباهات مخالفانش حمله می‌کند.

پویا دادمرز در ۵۵ کیلوگرم، مهدی محسن‌نژاد در ۶۰ کیلوگرم، علیرضا نجاتی در ۶۳ کیلوگرم، محمدرضا گرایی در ۶۷ کیلوگرم، محمدرضا مختاری در ۷۲ کیلوگرم، محمدعلی گرایی در ۷۷ کیلوگرم، پژمان پشتام در ۸۲ کیلوگرم، ناصر علیزاده در ۸۷ کیلوگرم، محمدهادی ساروی در ۹۷ کیلوگرم و امین میرزازاده در ۱۳۰ کیلوگرم، تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ را تشکیل می‌دهند.

نظر شما