شناسهٔ خبر: 56005305 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس:

تضمین تحقق مزیت اقتصادی برجام برای مردم ایران از سوی غرب ضرورت دارد

جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: باید نخستین دستاورد برجامی حصول مزیت اقتصادی برای مردم ایران باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدصالح جوکار، در خصوص اهمیت دستیابی به متنی قوی تر برای تضمین منافع ملت ایران در برجام، گفت: ابتدا باید مزیت اقتصادی برای مردم ایران حاصل شود.

نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع کشورمان باید بتواند به راحتی نفت خود را بفروشد و درآمد حاصل از آن را به کشور بازگرداند.

وی ادامه داد: همچنین حوزه فروش سایر محصولات ایرانی نیز باید تسهیل شود تا شاهد رونق اقتصادی و صادراتی باشیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه به دلیل عدم اطمینان نسبت به آینده توافق هسته ای شاهد بی انگیزگی سرمایه گذاران هستیم، افزود: در واقع کشورهای حاضر در برجام باید تضمین عملی دهند که مانع سرمایه گذاری خارجی در داخل کشورمان نمی شوند و اقدام به تهدید و تحریم کشورها نمی کنند.

جوکار تصریح کرد: در این میان باید یادآور شد تاکنون شاهد اقدامات سیاسی نسبت به فعالیت هسته ای کشورمان بوده ایم؛ به عبارتی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بر اساس داده های غلط منافقین و رژیم صیهونیستی اقدامات ضدایرانی انجام داده است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین نباید این نهاد به محیط سیاسی برای فشار برخی قدرت ها علیه کشورمان تبدیل شود و بر این اساس موضوعات پادمانی باید به کلی برچیده شود.

نظر شما