شناسهٔ خبر: 56002012 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

۵۰۰ کیلوگرم شیشه توسط گمرک کشف شد

معاون حقوقی و نظارت گمرک از کشف ۵۰۰ کیلوگرم مخدر شیشه توسط گمرک در مرزهای شرقی خبر داد و گفت: این محموله که ششمین محموله بزرگ مکشوفه مواد مخدر توسط گمرک در سال جاری است امروز توسط همکاران گمرک در مرز ماهیرود کشف شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، فریده زبیدی، با بیان اینکه از ابتدای سال جاری پنج محموله بزرگ مواد مخدر کشف شده است، اظهار کرد: این محموله‌ها عمدتا محموله‌های شیشه و از مبدا کشور افغانستان بودند که توسط گمرک کشف شد، با کشف امروز تعداد آن به ۶ کشف بزرگ رسید. این محموله‌ها  ۵۸۰ کیلوگرمی، ۱۵۳ کیلوگرمی، ۴۰۰ کیلوگرمی، ۶۱ کیلوگرمی و ۱۱۱۸  کیلوگرمی مواد مخدر بودند و با کشف محموله ۵۰۰ کیلوگرمی شیشه در روز جاری، ششمین محموله بزرگ توسط گمرک شناسایی و کشف شد.

بیشتر بخوانید:

۱۱ قاچاقچی مواد مخدر در فرودگاه امام خمینی (ره) دستگیر شدند

وی  افزود: گزارش‌های دریافتی از گمرک ماهیرود در خراسان جنوبی، حاکی از آن است که مربی سگ‌های موادیاب این گمرک، ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در حین انجام وظیفه و هنگام کنترل و بازرسی یک دستگاه کامیون تانکر سفید رنگ، به رانندگی تبعه افغانستان  با در نظر گرفتن شاخص‌های خطر و استفاده بهینه از سگ مواد یاب موفق به کشف جاسازی حرفه ای ۵۰۰ بسته مخدر  شیشه به وزن ۵۰۰ کیلوگرم  از این کامیون  شد. 

در این کشف حرفه ای و بسیار ظریف، قاچاقچیان تعداد ۵۰۰ بسته حاوی ماده مخدر شیشه  را در فضاهای ذیل تانکر قرار داده بودند که با استفاده از دستگاه برش، جوش کاری و سنگ فرز، قسمت های زیرین تانکر برش زده شده و جاسازی حرفه ای نمایان و کشف  شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما