شناسهٔ خبر: 55995162 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

گل محمدی: حداقل سه تیم بیشتر از ما هزینه‌ کرده‌اند/ بازی بدون تماشاگر یک ظلم بزرگ در حق پرسپولیس است

سرمربی پرسپولیس در مورد تقابل تیمش با هوادار صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال هوادار و پرسپولیس اظهار داشت: امتیازات شروع لیگ بسیار مهم است و به تیم قهرمان کمک می‌کند. مقابل تیمی سختکوش و فنی بازی داریم، اما هدف اصلی ما کسب سه امتیاز این مسابقه خواهد بود.

وی افزود: ما عقیده نداریم بازی راحتی در پیش داریم و برعکس فکر می‌کنیم کار سختی خواهیم داشت. زمین ورزشگاه پاس قوامین شرایط مناسبی ندارد تا کارهای تاکتیکی انجام بدهیم و بازی بیشتر روی کارهای هوایی و فیزیکی دنبال می‌شود. دوست داریم فوتبال بازی کنیم و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم. با این حال شرایط دیدار با هوادار متفاوت خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه انتقادات خود نسبت به ورزشگاه خانگی هوادار بیان کرد: متأسفانه با توجه به بازدیدی که از استادیوم داشتیم، متوجه شدیم که زمین شرایط خوبی ندارد. در این ورزشگاه سه تیم بازی می‌کنند و تمرینات چند تیم دیگر در آن برگزار می‌شود که جای تأسف دارد. هر سال باید به امکانات خودمان اضافه کنیم و صاحب امکانات بهتری شویم، اما متاسفانه هر سال پسرفت می‌کنیم. باید نظارت بیشتری بر این مسئله وجود داشته باشد و از سازمان لیگ و فدراسیون انتظار داریم نسبت به حل این مشکلات توجه بیشتری داشته باشند. یک شهر نه فرودگاه دارد و نه هتل و فقط یک استادیوم دارد یا یک شهر دیگر هتل دارد ولی استادیوم ندارد و این شرایط برای برگزاری لیگ ایران مناسب نیست و از لحاظ امکانات ضعیف و حتی می‌توان گفت فقیر هستیم و برنامه‌ای هم برای بهبود امکانات لازم دیده نمی‌شود.

گل محمدی افزود: خود ما هم این شرایط را نداریم. همین استادیوم آزادی را وضعیتش را ببینید که چمنش واقعاً مناسب نیست و اسفناک است و تیم ملی و استقلال و ما در آن بازی می‌کنیم و اگر واقعاً دنبال کیفیت و لذت هواداران از فوتبال هستیم باید شرایط برگزاری مسابقه را هم به خوبی محیا کرد. واقعاً شرایط خوبی وجود ندارد و باید این گلایه را می‌‌کردم تا شاید یک نفر به خودش بیاید و آن را برطرف کند.

وی افزود:‌ در کل امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم و همراه با سه امتیاز برای ما باشد. ما از لحاظ روحی و فنی شرایط خوبی داریم. بازیکنان ما شرایط سختی دارند و با شرایط غیر قابل پیش بینی روبرو خواهند شد و باید بتوانیم جوری عمل کنیم که غافلگیر نشویم و عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اعتراض باشگاه سپاهان به حقوق پرداختی پرسپولیس به دیاباته و لوکادیا اظهار داشت: من ترجیح می‌دهم وارد این مسائل نشوم و بیشتر فنی صحبت کنم و راجع به فوتبال صحبت کنم و این صحبت‌ها در هر صورت صحبت‌های نادرستی است و من حداقل سه تیم را می‌شناسم که هزینه‌شان از ما بالاتر است و این را مطمئنم ولی بقیه تیم‌ها را واقعاً خبر ندارم و ما بر اساس نیاز و بر اساس خواسته‌هایمان یارگیری و هزینه کردیم و این سه تیم را مطمئن هستم بیشتر از ما هزینه کردند و شاید تیم‌های بیشتری هم باشند. نمی‌خواهم ذهنم را درگیر کنم و باشگاه باید این مسائل را مدیریت کند.

گل محمدی در مورد حضور شیخ دیاباته عنوان کرد: شیخ به بازی فردا نمی‌رسد و از لحاظ جسمی آماده بازی نیست و چند هفته‌ای کار دارد تا آماده بازی شود ولی خب شاید این انتقال اگر دو ماه قبل صورت می‌گرفت خیلی جلوتر بودیم و خوشایند‌تر بود ولی بازهم از طرف خودم از باشگاه بابت حمایت خوبی صورت گرفت و امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی در لیگ داشته باشیم. از نقل و انتقالات راضی هستم و خوب یارگیری کردم و بازیکنانی که آمدند همه در وهله اول عاشق پرسپولیس هستند و به خاطر پرسپولیس از پیشنهادات به مراتب بالاتر گذشتند و یک تیم خوب را خدا را شکر آماده کردیم و با آرامش و تلاش زیاد مشغول کار هستیم.

وی در مورد دعوت از 9 بازیکن پرسپولیس به اردوی تیم ملی گفت: این موضوع قطعاً تاثیر خوبی روی تیم ما ندارد و ما احتیاج داریم بازیکنان ما کنارمان باشند و هماهنگی بیشتری با هم داشته باشند ولی خب در هر صورت این باعث افتخار ماست که 9 بازیکن ما به تیم ملی دعوت شدند و برایشان آرزوی موفقیت دارم و برای خود من و پرسپولیس تیم ملی همیشه اولویت دارد و امیدوارم با شرایط خوبی تیم به جام جهانی برود.

سرمربی پرسپولیس در مورد صحبت‌های پیرامون بازگشت کی‌روش به تیم ملی توضیح داد: فکر می‌کنم نظرات کارشناسان و فوتبالی‌ها زیاد در بحث انتخاب سرمربی تیم ملی مهم نباشد و من نظر خاصی در این خصوص ندارم و هر چیزی بخواهیم بگوییم یک حاشیه‌ای درست می‌شود. تصمیم‌گیری در فوتبال ایران یک مقدار لحظه‌ای است و باید منتظر باشیم تا ببینیم چه اخباری مطرح می‌شود. برای من اولویت موفقیت تیم ملی است و هرکس سرمربی باشد هر کمکی لازم باشد انجام می‌دهم و برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.

گل محمدی درباره انتقاد محمد مایلی کهن در مورد جذب دو مهاجم خارجی افزود: ما باید در همه خطوط تقویت می‌شدیم که خط حمله هم از آن جمله بود. وقتی فصل نقل و انتقالات شروع می‌شود باید تیم تقویت شود که خط حمله هم جزئی از آن است‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و ما هم بر اساس نیازمان یارگیری کردیم. لوکادیا هم با توجه به دو بازی که انجام داده شرایط بهتری دارد و بازی به بازی بهتر می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص وضعیت مدافعان چپ این تیم گفت: ما در دفاع چپ علی نعمتی، مهدی احمدی و وحید امیری را بعد از بازگشت او خواهیم داشت و مشکلی در این پست نداریم. 

گل محمدی در مورد نبود تماشاگر در بازی با هوادار گفت: همیشه گفته‌ام که بازی‌ها با تماشاگران خوب است. ما تیم بزرگی هستیم که هر جا بازی می‌کنیم هوادار داریم. این خیلی بد است که بازی‌های هفته پنجم با تماشاگر انجام شود، اما بازی پرسپولیس بدون تماشاگر باشد. ما دوست داریم که با حضور تماشاگران بازی کنیم، اما در بحث امکانات و زیرساخت‌ها مسائل غیرفوتبالی در میان است. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌باید این مشکلات حل شود. اگر ورزشگاه دستگردی آمادگی حضور تماشاگر را ندارد، نباید آمادگی انجام بازی هم داشته باشد. 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا لیگ ما حرفه‌ای است یا نه توضیح داد: در این خصوص واقعاً نمی‌دانم چه بگویم چراکه خودم هم در این لیگ فعالیت می‌کنم اما نمی‌شود گفت که لیگ ما حرفه‌ای است. حتی باشگاه‌های بزرگ ما هم از داشتن زمین تمرین محروم هستند و دست به دامن ارگان‌ها و وزارتخانه‌ها می‌شوند. ما حرفه‌ای نیستیم و دیدید که سال گذشته هم پرسپولیس و استقلال به دلیل همین مسائل از حضور در آسیا محروم شدند.

نظر شما