شناسهٔ خبر: 55988888 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه فردوس:

حضور رهبر انقلاب در فردوس زمینه ساز برچیده شدن طاغوت از این شهر شد

حجت الاسلام شاکری گفت: شهر فردوس بعد از زلزله سال ۱۳۴۷ که مردم دچار صدمات فراوانی شده بودند، به خورشید نورانی مقام معظم رهبری مزین شد و به یُمن قدم ایشان توانستیم طاغوت زمان را از این شهر بیرون کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان  از بیرجند، مراسم رونمایی از کتاب «دوباره فردوس» و رویداد ملی جهاد مقدس هم اکنون با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس بسیج مستضعفین کشور، دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئول بسیج سازندگی کشور در مصلی شهر فردوس در حال برگزاری است.

 

حجت الاسلام«محمد شاکری» دقایقی پیش در این مراسم به زلزله سال 1347 اشاره کرد و گفت: چند روز بعد از زلزله که مردم دچار صدمات فراوان شدند، فردوس به قدوم خورشید نورانی جهان اسلام مقام معظم رهبری منور شد.

 

امام جمعه فردوس افزود: با حضور مقام معظم رهبری در شهر فردوس، عطر و بوی ایشان چنان در شهر دمید که به یمن قدم مبارک ایشان توانستیم طاغوت زمان را از شهر، دیار و کشور بیرون کنیم.

 

وی با اشاره به تقدیم سرداران سرافراز به نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: اگر بخواهیم خورشید و شیر چذابه را معرفی کنیم باید به سرداران سرافراز این شهر و دیار نگاه کرد.

 

به گفته وی اگر بخواهید سروهای خوش درخشان کربلای 4 و 5 را جستجو کنید باز می توانید آن ها را در بین نیروهای انقلابی این شهر و دیار پیدا کرد و بزرگان و علمای حوزه علمیه مؤید این ادعا است.

 

حجت الاسلام شاکری با بیان اینکه شهرستان فردوس جزو مناطق محروم است، اظهارداشت: با این وجود شهرستان فردوس مانند درختان که در دل کوه، چوب محکمی را تربیت کرده و رشد داده اند، سرداران، بزرگان و شخصیت هایی در خود پرورانده که مانند درختان در دل کوه سر به آسمان بلند کرده است.

 

 

 

 

پایان پیام/706

نظر شما