شناسهٔ خبر: 55987787 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اخبار کوتاه ورزشی استان اردبیل

دعوت 2 گلبالیست اردبیلی به اردوی تیم ملی، قهرمانی تیم اردبیل در مسابقات کونگ‌فو قهرمانی استان و بهره‌برداری از سالن تخصصی رزمی در نمین از جمله خبرهای کوتاه ورزشی استان اردبیل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دعوت ۲ گلبالیست اردبیلی به دهمین مرحله اردوی آمادگی تیم‌ملی گلبال، قهرمانی تیم اردبیل در رقابت‌های کونگ‌فو قهرمانی دختران استان اردبیل و بهره‌برداری از سالن تخصصی رزمی قهرمان صبری در نمین طی ماه‌های آتی از جمله خبرهای کوتاه ورزشی استان اردبیل است.

 ۲ گلبالیست اردبیلی به اردوی تیم‌ملی دعوت شدند

حسن جعفری و محمد پرنیا گلبالیست‌های اردبیلی به دهمین مرحله اردوی آمادگی تیم‌ملی گلبال دعوت شدند.

دهمین مرحله اردوی آمادگی تیم‌ملی گلبال از ۷ الی ۲۴ شهریور با حضور ۹ ورزشکار به میزبانی استان تهران برگزار می‌شود.

قهرمانی تیم اردبیل در رقابت‌های کونگ‌فو قهرمانی دختران استان

تیم اردبیل عنوان قهرمانی رقابت‌های کونگ‌فو قهرمانی دختران استان اردبیل را ازآن خود کرد.

در این مسابقات، ۱۰۵ نفر از کونگ‌فوکاران دختر از سراسر استان در سالن شهیدآسمانی اردبیل به روی تاتامی رفتند که در پایان تیم اردبیل عنوان قهرمانی را ازآن خود کرد و تیم‌های بخش هیر و خلخال دوم و سوم شدند.

نفرات برتر در قالب تیم استان به رقابت‌های کشوری که در مهرماه برگزار می‌شود اعزام خواهد شد.

سالن تخصصی رزمی در آبی‌بیگلو آماده بهره‌بردای است

اکبر ورودی، سرپرست اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان اردبیل در بازدید از اماکن ورزشی نمین از بهره‌بردای سالن تخصصی رزمی قهرمان صبری در آبی‌بیگلو خبر داد و گفت: در ماه‌های آتی این سالن مورد بهره‌برداری و در اختیار ورزشکاران قرار خواهیم داد.

رشته ووشو یکی از اولویت‌های اجرای طرح آمایش سرزمینی است

اکبر ورودی سرپرست اداره‌کل ورزش‌و‌جوانان استان اردبیل رشته ووشو را یکی از اولویت‌های اجرای طرح آمایش سرزمینی این اداره‌کل دانست.

وی افزود: :یکی از کارکردهای اصلی طرح آمایش سرزمینی، حرکت در جهت توسعه متوازن و عدالت محوری است که امیدواریم با اجرای آن بتوانیم فضای ورزشی مورد نیاز این هیات را تامین کنیم.

برگزاری مسابقات فوتبال قهرمانی پیشکسوتان استان

شهرستان نیر میزبان هفته اول مسابقات فوتبال قهرمانی پیشکسوتان استان شد.

هفته اول رقابت‌های فوتبال قهرمانی پیشکسوتان استان اردبیل، تیم ساوالان اردبیل با نتیجه یک بر ۵ مغلوب پیکان اردبیل شد؛ آفتاب کالای شمع یار توانست کشت‌و‌صنعت پارس‌آباد را با نتیجه ۴ بر صفر شکست دهد.

در سایر این دیدارها که در شهرستان‌های مختلف برگزار شد، هیأت فوتبال گرمی با امتیاز ۷ بر یک شهید رجایی اردبیل را مغلوب کرد؛ تیم‌های آرتای اردبیل و پیشکسوتان پارس‌آباد نیز حریفان خود را شکست دادند.

انتهای پیام/۳۷۲۷/

نظر شما