شناسهٔ خبر: 55972532 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لزوم تبیین موضوع جهاد در تمام کشور

مسئول بسیج سازندگی کشور بر لزوم تبیین موضوع جهاد در تمام نقاط کشور تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

سردار زهرایی در افتتاحیه کلاس‌های آموزشی تبیین مدیریت جهادی شهرستان فردوس با حضور نیرو‌های جهادی استان‌ها گفت: تبیین موضوع جهادی در سراسر کشور باید صورت پذیرد و ادبیات و گفتمان یکی باشد.

او افزود: تفکر علوی و عاشورایی سرمشق انقلاب اسلامی است و جریان جهادی کشور مولود انقلاب است.

سردار زهرایی خطاب به جهادگران بیان کرد: از شما فکر، ایده، خلاقیت، آسیب شناسی و مطالبه‌گری می‌خواهیم که مطالبه‌گری گاهی با بیانیه و گاهی با حضور در میادین باید انجام پذیرد.

مسئول بسیج سازندگی کشور عنوان کرد: دشمنان در لباس‌های مختلف و در لباس‌های فقر و محرومیت به دنبال تفرقه و ضربه زدن به نظام هستند و می‌خواهند بنیاد‌های اسلام را نشانه بگیرند و شما جهادگران باید شیوه جهادتان ایثارگری و ازخودگذشتگی باشد.

او با اشاره به زلزله سال ۴۷ به عنوان نقطه شروع و آغاز کار‌های جهادی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب که در آن زمان یک طلبه جوان بود توانست با بیش از ۵۰۰ نفر و با امکانات فراوان به داد مردم فردوس برسد و علاوه بر خدمت در شرایط حساس و دولت ستمشاهی، به مبارزه با نظام شاهنشاهی بپردازد.

سردار زهرایی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب پدر جریان جهادی اندکه ایشان خود در رأس کار‌های جهادی بوده و مردم شهرستان فردوس و خراسان جنوبی را پای کاری دانسته اند.

در این جلسه اساتید مجرب در کلاس‌های آموزشی به بیان و تبیین همایش و فعالیت‌های جهادی پرداختند.

نظر شما