شناسهٔ خبر: 55972079 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

برنز رنجبری در کشتی آزاد جوانان جهان

با کسب مدال برنز عارف رنجبری در رقابت‌های کشتی آزاد جوانان جهان، قهرمانی تیم ایران قطعی شد.

صاحب‌خبر -

رقابت‌های رده بندی و فینال پنج وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان در شهر صوفیه بلغارستان برگزار می‌شود که عارف رنجبری به مدال برنز وزن ۸۶ کیلوگرم رسید تا قهرمانی تیم ایران در این دوره از رقابت‌ها قطعی شود.

تیم ایران رقابت نزدیکی با آمریکا برای رسیدن به سکوی قهرمانی داشت که با توجه به نتایج کسب شده و مدال برنز رنجبری در وزن ۸۶ کیلوگرم، آزادکاران جوانان کشورمان همچون سال‌های گذشته قهرمان شدند.

در رقابت‌های پنج وزن نخست که روز‌های ۲۴ و ۲۵ مردادماه برگزار شد، سبحان یاری در وزن ۷۹ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت و احمد محمدنژاد جوان در وزن ۵۷ کیلوگرم، حسین محمدآقایی در وزن ۷۰ کیلوگرم و امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم عارف رنجبری در دور نخست با قرعه استراحت روبرو بود. وی در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر صفر ژولین ایوانوف از بلغارستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. او در این مرحله به مصاف رحیم ماگمادوف نایب قهرمان سال گذشته از فرانسه، با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست خورد و با توجه به حضور حریفش به دیدار فینال به گروه بازنده‌ها رفت.

رنجبری در این گروه با نتیجه ۳ بر صفر آنجلوس کوکلاریس از یونان را مغلوب کرد و به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار مقابل سبوحی امیرارسلان اف از آذربایجان به برتری ۳ بر یک رسید و صاحب مدال برنز شد.

نظر شما