شناسهٔ خبر: 55966090 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

آقای گل لیگ بیست و یکم در مسیر افت؟/ ربیعی در جستجوی پیروزی

مس رفسنجان و منشا در فصل بیست و یکم لیگ برتر هنوز نتوانسته‌اند پیروزی کسب کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، اولین جلسه تمرین مس رفسنجان برای فصل بیست و دوم لیگ برتر دوازدهم تیر ماه آغاز شد. با این حال گادوین منشا و لوسیانو پریرا در آن تمرین حضور نداشتند. مسئولان مس رفسنجان در آن زمان اعلام کردند که غیبت این دو بازیکن با هماهنگی بوده است. 

لوسیانو پریرا در تاریخ 17 تیرماه سال جاری به ایران بازگشت تا به جمع شاگردان ربیعی ملحق شود؛ اما منشا در تمام طول این مدت در نیجریه حضور داشت. 

منشا 27 تیرماه از کشور نیجریه با پروازی راهی دبی شد تا به ایران بازگردد.  گادوین منشا در فصل بیست و یکم لیگ برتر با 14 گل آقای گل شد.

با این حال او در 4 بازی ابتدایی لیگ بیست و دوم هنوز گلی به ثمر نرسانده است و امیدوار است هر چه زودتر پایش به گلزنی باز شود. گفتنی است این مهاجم نیجریه‌ای در هفته سوم مقابل ذوب آهن ضربه پنالتی را از دست داد. تعداد دقایق آقای گل سابق لیگ برتر هر هفته در حال کاهش است و باید دید با این وضعیت دوباره مورتو گلزنی او روشن می‌شود؟

عملکرد گادوین منشا

علی علیزاده معاون باشگاه مس رفسنجان پیش از این درباره مبلغ قرارداد گادوین منشا اظهار داشت: «ما نزدیک به 80 هزار دلار کمتر از پرسپولیس به منشا دادیم. البته نمی‌دانم پرسپولیس چقدر به او می‌داد. از منشا تشکر می‌کنم. او به خاطر باشگاه، مدیریت آن و البته محمد ربیعی برگشت. وقتی یک بازیکن خارجی در یک تیم می‌ماند، یعنی عملکرد باشگاه خوب بوده است و او اذیت نشده. پیشنهاد پرسپولیس به منشا بیشتر از 200 هزار دلار بود و در نهایت خوشحالیم یک سال دیگر در خدمت او هستیم.»

mp4

*صحبت‌های علی علیزاده درباره قیمت خرید گادوین منشا و تفاوت قیمت پیشنهادی با پرسپولیس

باید دید مهاجم مس که به گفته علیزاده به واسطه رابطه‌اش با ربیعی و مدیریت مس، در این تیم ماندگار شد چه زمانی گلزنی‌اش را در فصل بیست و دوم لیگ برتر آغاز می‌کند؟

گفتنی است بعد از گذشت چهار هفته نخست فصل بیست و دوم لیگ برتر مس رفسنجان تنها یک گل مقابل نساجی به ثمر رسانده و با 4 امتیاز در رده یازدهم قرار دارد. این در حالی است که به واسطه ثبات کاری محمد ربیعی در مس رفسنجان، مدیران شرکت صنایع ملی مس انتظارات زیادی از وی دارند و حتی در اولین تمرین پیش فصل این موضوع را بیان کردند.

mp4

 *افضلی عضو هیات مدیره شرکت صنایع ملی مس: انتظار جایگاه اول و دوم را داریم

نتایج این تیم را در زیر مرور می‌کنیم:

عملکرد مس

نظر شما