شناسهٔ خبر: 55956152 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

"دلامادونینا" بدون لوکاکو/ داربی میلان از راه رسید

اینتر و میلان در حالی فردا شنبه برابر هم به میدان می‌روند که دو تیم مصمم به پیروزی هستتند و البته اینتر باید بدون مهاجم مصدوم خود به میدان برود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، میلان اولین قهرمانی خود در سری آ را پس از ۱۱ سال در  تابستان به دست آورد تا بالاتر از اینتر که با دو امتیاز اختلاف در رده دوم قرار گرفت، قهرمان شود. این دو تیم فردا شنبه ۱۲ شهریور در داربی میلان برابر هم به میدان می‌روند. 

لوکاکو که دو فصل قبل به اینتر کمک کرده بود تا عنوان قهرمانی را به دست آورد، به صورت قرضی از چلسی به باشگاه پیشین خود بازگشت و امیدوار بود بتواند به آن‌ها در داربی کمک کند اما این بازیکن قبل از دیدار با کرمونزه از ناحیه ران آسیب دید و داربی میلان را از دست داد.

سیمونه اینزاگی قبل از داربی میلان گفت: "اینتر پس از یک بازی مهم و یک پیروزی در هفته قبل به خوبی به داربی رسید. ما می‌دانیم که بازی حساسی برای ما و هواداران خواهد بود، سعی می‌کنیم آن را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

لائوتارو مارتینز، بهترین گلزن فصل گذشته اینتر نشان داده است که در غیاب لوکاکو می‌تواند بار مسئولیت خط حمله را به دوش بکشد. او در هر یک از چهار بازی اینتر در این فصل یا گل زده یا پاس گل داده است.

مارتینز گفت: داربی یک مسابقه بسیار مهم است. ما در مسیر درست هستیم و می‌خواهیم برنده این دیدار باشیم.

اینتر با ۹ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و یک امتیاز کم‌تر از آتالانتا و رم صدرنشین دارد در حالی که میلان ۸ امتیازی است.

استفانو پیولی، سرمربی میلان اعتقاد دارد که تیمش درس‌های خود را آموخته است و اشتباهاتی را که در اواسط هفته مرتکب شد تکرار نخواهد کرد. او گفت: ذهنیت تیم قوی باقی مانده است اما ما می‌توانیم در سطح فنی بهتر بازی کنیم. این بازی یک داربی است و به بهترین شکل ممکن برای مسابقه آماده می شویم.

یوونتوس نیز روز شنبه در یک دیدار حساس برابر فیورنتینا به میدان خواهد رفت.

میلان و اینتر فردا(شنبه) از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران برابر هم به میدان می‌روند.

انتهای پیام

نظر شما