شناسهٔ خبر: 55953587 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی؛

اقدامات محرومیت زدایی تبیین شود

سردار مهدوی با بیان اینکه فعالیت های جهادی تداوم داشته باشد و مختص تنها به چند روز نباشد، گفت: از گروه های جهادی درخواست می شود اقداماتی که در راستای محرومیت زدایی انجام می شود بیان و به اطلاع مردم برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از بیرجند، سردار «محمدرضا مهدوی» صبح امروز(۱۱ شهریور) در مراسم آغاز رزمایش بزرگ جهاد دامپزشکی‌، اظهار کرد: اجلاسیه ملی جهادگران فردوس فرصتی برای خدمت رسانی به مردم محروم و منتفع شدن از خدمات است.

 

وی افزود: شاید بحث و روز گروه های جهادی در تقویم ملی خالی بود که با بررسی های به وجود آمده بهترین روز ۱۳ شهریور سالروز زلزله فردوس و حضور مقام معظم رهبری در این حادثه است.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی بیان کرد: سال ۱۳۴۷ در زلزله فردوس دولت وقت که رژیم طاغوت بود هیچ کمکی به مردم زلزله زده نکرد و حتی اگر کمکی انجام می شد را برگشت می دادند.

 

سردار مهدوی عنوان کرد: مقام معظم رهبری چند روز پس از زلزله در حالیکه هیچ مسئولیتی نداشتند با جمعی از طلبه ها به این منطقه آمده و با کمک های مردمی که به این منطقه منتقل شد حدود دو ماه در این منطقه خدمت رسانی داشتند.

 

وی به مقایسه خدمات دولت قبل و بعد از انقلاب به مردم اشاره کرد و گفت: قبل از انقلاب اگر حادثه ای رخ میداد رژیم طاغوت به مردم کمک نمی کرد اما بعد از انقلاب خدمات رسانی به مردم بسیار خوب و در کوتاه ترین زمان انجام شود برای نمونه می توان به حادثه خروج قطار از ریل در طبس اشاره کرد که در کوتاه ترین زمان مسئولان استانی و کشوری در منطقه حضور یافته و خدمت رسانی کردند.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی به جهاد تبیین اشاره و عنوان کرد: از گروه های جهادی درخواست می شود اقداماتی که در راستای محرومیت زدایی انجام می شود بیان و به اطلاع مردم برسد.

 

سردار مهدوی بیان کرد: با پیگیری های انجام شده از سوی مسئولان استان و استاندار برای کاهش محرومیت استان گام های موثری برداشته می شود.

 

وی عنوان داشت: از گروه های جهادی درخواست داریم این رزمایش ها و فعالیت های جهادی مختص به چند روز نباشد و در تمام سال ادامه دار باشد تا مردم بیش از این از وجود گروه های جهادی بهره ببرند.

 

 

پایان پیام/573

نظر شما