شناسهٔ خبر: 55951543 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سید عبدالملک بدرالدین:

رژه‌های نظامی در یمن حامل پیام برای یمنی‌ها و دشمنان است

دبیرکل جنبش انصارالله یمن گفت: هدف از همه این رژه‌های نظامی اطمینان دادن به ملت یمن و ارسال پیام برای دشمنانی است که به یمن طمع و تجاوز کرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن در مراسم رژه بزرگ منطقه پنجم نظامی در شهر بندری الحدیده ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم گفت: از وزارت دفاع یمن تشکر و قدردانی و از تلاش‌های مجدانه آن‌ها برای تشکیل ارتش و ادغام کمیته‌های مردمی در آن تمجید می‌کنم. برگزاری مراسم رژه نظامی در مناطق مختلف یمن، حامل پیام تداوم تلاش‌ها و اقدامات جدی برای ایجاد توانمندی‌های نظامی است.

وی افزود: ارتش مبارک ما صادقانه به وطن و کشور خود پایبندی دارد و تلاش‌ها برای ساختن ارتش و توسعه آن ادامه دارد. هدف از همه این رژه‌های نظامی اطمینان دادن به ملت یمن و ارسال پیام برای دشمنانی است که به یمن طمع و تجاوز کرده اند.

<div id="video-display-embed-code_8478120"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3562471/8478120?width=600&height=350"></script></div>

ارتش یمن در بالاترین حالت آمادگی و رزمی قرار دارد

سید عبدالملک بدرالدین در ادامه گفت: رژه‌های نظامی که شاهد برگزاری آن در چند وقت اخیر بودیم، فقط مربوط به بخشی از تشکیلات ارتش است و ده‌ها هزار نفر از نیرو‌های وابسته به آن در جبهه‌ها حضور دارند. هزاران افسر و شخصیت‌هایی که با خداوند، وطن و ملت خود صادق هستند، در ارتشی که از خائنان پاکسازی شد، حضور دارند.

وی ادامه داد: ارتش ما با استناد به پایبندی صادقانه خود به وطن و هویت ایمانی ملت، به مأموریت‌ها و مسئولیت‌های خود عمل می‌کند. ارتش ما امروزه در میادین مختلف مقابله با دشمن حضور دارد و توسعه توان آن به سطح بسیار بالا و مهمی رسیده و در بخش ایجاد بازدارندگی دستاورد‌های بزرگی کسب کرده است. این ارتش برای دفاع از ملت و وطنش در موضع حق ایستاده و در حال انجام مسئولیت دینی خود است و به تعهد ایمانی، انسانی، اخلاقی و ملی خود پایبندی دارد. ارتش ما اعتبار خود را در میدان با خون شهدا، جان فشانی‌های بزرگ و صبر در پاسداری از کشور در طول هشت سال گذشته ثابت کرده است.

<div id="video-display-embed-code_8478144"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3562471/8478144?width=600&height=350"></script></div>

دبیرکل انصارالله ادامه داد: ارتش یمن در حال حاضر در بالاترین سطح آمادگی، قدرت، ایمان، آگاهی، مهارت و تعهد به مأموریت‌ها و مسئولیت‌های خود قرار دارد. ارتش یمن به طور مستمر در حال بازسازی قدرت رزمی و نظامی خود در قالب نیرو‌های زمینی، دریایی، هوایی، موشکی و ساخت تسلیحات نظامی است. ارتش یمن به ملت و وطن خود تعلق دارد و حامل پیام نژادپرستی، مذهبی و منطقه‌ای نیست و از فرهنگ قرآنی بهره می‌برد و بر اساس تربیت ایمانی پرورش یافته است.

به ائتلاف متجاوز توصیه می‌کنیم از گذشته درس بگیرد

سید عبدالملک بدرالدین اظهار داشت: تحرکات ارتش یمن بر اساس آموزه‌های قرآنی است و در راستای خدمت به توطئه گران، مستکبران و خائنان به وطن و ملت قرار ندارد. قدرت و نیروی نظامی ارتش یمن برای دفاع از همه مناطق وطن از جمله الحدیده و کل ساحل غربی است.

وی افزود: الحدیده، امانت شهید صالح الصماد است و این شهر محل شهادت و عروج او به سوی خداوند متعال بود. من به فرزندان شریف استان الحدیده که با وفاداری و صداقت در کنار وطن و ملت خود ایستادند، و همچنین به همه فرزندان در استان‌های مجاور الحدیده که حامی و پشتیبان فرزندان این استان بودند، درود می‌فرستم.

دبیرکل انصارالله یمن گفت: استقامت و فداکاری ارتش یمن و تلاش‌های آن برای تقویت قدرت نظامی، حامل پیام‌های متعددی برای دشمنان است. همه تلاش‌های دشمنان برای نابودی توانمندی‌های ارتش و خلع یمن از هر قدرتی که با تجاوز و اشغالگری آن‌ها مقابله می‌کند، با شکست مواجه شده است. این تلاش‌های دشمن باعث شده است تا ملت یمن چالش‌ها را به فرصت‌ها تبدیل کند و توانمندی‌های فولادین نظامی برای وطن ساخته شود. ارتش یمن امروزه قویتر از هر زمان دیگری است و دشمنان ما می‌دانند که واقعیت‌های نظامی کشور ما در روز نخست تجاوز با اکنون تفاوت بسیاری دارد.

سید عبدالملک بدرالدین ادامه داد: با توجه به واقعیت‌ها و حقیقت‌های میدانی موجود، طمع ورز‌های دشمن برای اشغال کشور ما و تسلط بر ملت یمن به توهم، سراب و ناکامی برای آن‌ها تبدیل شده است. دشمن در تنگنا و گرداب بزرگی قرار دارد و ملت ما در کنار ارتش خود مصمم است تا از اشغال کشورشان به دست دشمنان جلوگیری کنند.

<div id="video-display-embed-code_8478147"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3562471/8478147?width=600&height=350"></script></div>

وی اظهار داشت: تلاش دشمنان برای دور کردن کشور ما از وابستگی ایمانی و مواضع اصولی خود در قبال مسائل امت و در رأس آن مسئله فلسطین با شکست مواجه شد. دولت و ملت یمن در حال حاضر بیشترین حضور و پایبندی را به موضع اصولی خود در یاری و حمایت ملت فلسطین و برادران اسلامی خود دارند. ما به تلاش خود برای ساختن ارتشی که به سطح کافی از بازدارندگی در مقابل دشمنان و حمایت از کشور برسد و سهم بزرگی در حمایت از آرمان فلسطین داشته باشد، ادامه خواهیم داد.

دبیرکل انصارالله افزود: ما از ائتلاف متجاوز می‌خواهیم فرصت آتش بس را غنیمت بشمارد و تجاور خود را به صورت کامل متوقف کرده و به محاصره و اشغالگری علیه یمن خاتمه دهد. ما از متجاوزان می‌خواهیم که از تحولات گذشته که ثابت کرده تحقق اهداف آن‌ها برای اشغال کشور ما و تسلط بر ملت یمن محال است، پند بگیرند. ملت یمن در موضع حق ایستاده و صاحب آرمان عادلانه است و به دفاع از حقوق مشروع خود برای دستیابی به آزادی، استقلال و لغو محاصره ادامه می‌دهد.

سید عبدالملک بدرالدین در پایان گفت: ما جنگ طلب و مهاجم نیستیم، بلکه با متجاوزان مقابله و برای محقق ساختن صلح واقعی و شرافتمندانه تلاش می‌کنیم.

تصاویری المسیره از رژه بزرگ نظامی در الحدیده یمن

مراسم رژه بزرگ منطقه پنجم نظامی در شهر بندری الحدیده یمن برگزار شد.
به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، در این مراسم از جانفشانی‌های مردم استان الحدیده در مبارزه با اشغالگران و متجاوزان قدردانی و ستایش شد.

<div id="video-display-embed-code_8478130"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3562471/8478130?width=600&height=350"></script></div>

 

نظر شما