شناسهٔ خبر: 55941558 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تاکید استاندار یزد بر حمایت قضایی از فضای کسب و کار/ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه عامل پیش برنده اقتصاد است

استاندار یزد با اشاره به اهمیت ظرفیت کارآفرینان و صنعتگران یزدی در استان بر حمایت قضایی از فضای کسب و کار تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد،‌ مهران فاطمی در ادامه سفر رئیس قوه قضائیه در دیدار حجت الاسلام اژه‌ای با فعالان اقتصادی استان یزد، اظهار داشت: یزد از استان های صنعتی و معدنی کشور است که همگان بر آن مطلع هستند و از ظرفیت خوبی در کارآفرینی برخوردار است.

وی با بیان اینکه یزد کارآرفرینان و صنعتگران به نامی دارد که شهره هستند ادامه داد: در حال حاضر بالغ بر ۳۶۰۰ واحد خرد، متوسط و کلان صنعتی و تولیدی در استان یزد داریم که برای این استان اشتغالزایی خوبی ایجاد کرده اند.

فاطمی با بیان اینکه بالاترین نرخ اقتصادی کشور و نسبت اشتغال در بهار ۱۴۰۱ متعلق به استان یزد شده است، افزود:‌ جنس کارآفرینی استان یزد اجتماعی است و در کنار همه فعالیت اقتصادی یار و مددکار مردم استان و کشور هستند.

استاندار یزد با تاکید بر اینکه ‌کارآفرینان استان یزد کارنامه خوبی در بحث مشارکت توسعه ای بدست آوردند اضافه کرد: فعالان اقتصادی یزد در کنار  فعالیت  اقتصادی، در همه زمینه ها یار و مددکار مردم استان و  کشور هستند و با همه سختی هایی که در محیط کسب و تحریم ها وجود دارد،  همچنان مقاوم در این جبهه و میدان ایستاده اند و کارنامه درخشانی را رقم زده اند.

فاطمی حمایت از فضای کسب و کار اقتصادی را لازمه احساس مسئولیت تمام عناصر مدیریتی دانست و خاطرنشان کرد:‌ امیدواریم محصول این جلسه و نظراتی که ارائه می شود، باعث شود فضای کسب و کار اقتصادی بهتر شود و بتوانیم کارنامه درخشان دیگری را در این حوزه رقم بزنیم.

نظر شما