شناسهٔ خبر: 55925920 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۲۱۰ روستا تحت پوشش پروژه‌های قابل افتتاح

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : تعداد روستا‌های تحت پوشش پروژه‌های قابل افتتاح و در دست اقدام شرکت آب و فاضلاب در سطح استان ۲۱۰ روستا است.

صاحب‌خبر -

رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : امروز شهرستان سنقروکلیایی به عنوان مرکز ثقل برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های آبرسانی روستایی استان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: پروژه‌های آبرسانی روستایی استان شامل ۳۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال است که امروز ۲۰ پروژه آن به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: تعداد روستا‌های تحت پوشش پروژه‌های قابل افتتاح و در دست اقدام شرکت آب و فاضلاب در سطح استان ۲۱۰ روستا است.

وی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم طرح جهاد آبرسانی به روستا‌های کشور به اجرا درآمد که در فاز اول آن ۱۰ هزار روستای کشور آبرسانی خواهد شد.

داودی خاطرنشان کرد: طرح جهاد آبرسانی در استان کرمانشاه و در ۶ شهرستان توسط بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و پروژه‌های ۸ شهرستان توسط قرارگاه نجف اشرف در حال اجرا است.

وی گفت: متولی پروژه‌های جهاد آبرسانی شهرستان سنقروکلیایی بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) است که کار خود را آغاز کرده‌اند و ما همواره در کنار آن‌ها هستیم تا این پروژه‌ها هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد آنگونه که امروز مردم شهرستان سنقرو کلیایی از مزایای آن بهره‌مند شدند .

نظر شما