شناسهٔ خبر: 55923491 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

یک استقلالی هستم/ برای آینده‌ام بعداً تصمیم می‌گیرم

خبر ورزشی

نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جهانی صربستان درباره علایق فوتبالی خود صحبت کرد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

سایت فدراسیون کشتی نوشت: محمدهادی ساروی درباره حضور در مسابقات جهانی گفت: سختی‌ها و فشار‌ها را در اردو‌های تیم ملی برای کسب مدالی خوشرنگ و شادی دل مردم ایران تحمل می‌کنیم.

محمد هادی ساروی ملی پوش کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های جهانی صربستان درباره خودش و برنامه هایش گفت: اهل آمل هستم و ۲۴ سال سن دارم، کشتی را نیز زیر نظر حسن حسین زاده از مربیان سازنده و مطرح مازندران آغاز کرده‌ام.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در خانواده‌ای ورزشی بودیم و حتی برادرم مهدی والیبال را تا مقطعی حرفه‌ای ادامه داد، تصمیم گرفتم پیگیر ورزش به صورت حرفه‌ای و در بعد قهرمانی آن شوم.

ساروی درباره رابطه خود با سایر کشتی گیران در اردو گفت: ما همه جزو یک تیم و با هم همدل و یکدل هستیم، اما به خاطر آشنایی‌های قبلی با برخی از کشتی گیران صمیمیت بیشتری وجود دارد. من با ناصر علیزاده و امیرحسین حاجی پور راحت‌تر هستم.

نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص شگردش در کشتی گفت: در سرپا بیشتر به دنبال کمرگیری و دست تو هستم و در خاک هم معمولا بارانداز اجرا می‌کنم.

وی درباره اینکه به غیر از کشتی به چه ورزش دیگری علاقه دارد گفت: فوتبال را خیلی دوست دارم و یک استقلالی هستم. اما علاقه خاصی هم به تیم نساجی مازندران دارم.

ساروی در مورد اینکه در اوقات فراغت چه می‌کند، تصریح کرد: مطالعه را بسیار دوست دارم و علاقه‌مند به خواندن مطالب علمی هستیم، اما سرگرمی‌ها و تفریحاتی نیز در کمپ تیم‌های ملی مهیا شده و از آن‌ها نیز استفاده می‌کنم.

وی درباره رنگ مورده علاقه اش و اینکه با چه دوبنده‌ای دوست دارد کشتی بگیرد گفت: رنگ مشکی را دوست دارم و دوست دارم با دوبنده آبی به مصاف حریفان بروم.

ملی پوش کشورمان در مورد اینکه هدفش در آینده چیست گفت: در مقطع کارشناسی ارشد تربیت بدنی تحصیل می‌کنم و فعلا به فکر افتخارآفرینی و کسب مدال در کشتی هستم، اما دوست دارم تحصیلم را ادامه دهم و تصمیم گیری برای آینده را برای بعد گذاشته ام.

ساروی در مورد شرایط تمرینی گفت: تمرینات پرفشار و سختی را پشت سر می‌گذاریم، از طرفی فشار‌های اردو از جمله دوری از خانواده و شرایط قرنطینه و فضای خسته کننده نیز بر ما تأثیر می‌گذارد، اما وقتی جواب زحمت‌های خود را با یک مدال خوشرنگ می‌گیریم تمامی این خستگی‌ها از تنمان در می‌آید.

دارنده مدال برنز المپیک و طلای جهان در مورد هدفش در کشتی اظهار داشت: هدفم در کشتی این است که تا جایی که می‌توانم و شرایط اجازه دهد برای کشورم افتخارآفرینی کنم و پرچم ایران عزیز را در میادین مختلف جهانی به اهتزاز در بیاورم.

فرنگی کار مازندرانی در پایان خاطرنشان کرد: همه کشتی گیران تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و کادر فنی و فدراسیون نیز نهایت تلاش خود را کرده‌اند. امیدوارم با توکل بر خدا و دعای خیر مردم حاصل این تلاش‌ها کسب مدال‌های خوشرنگ و عنوان قهرمانی در رقابت‌های جهانی صربستان باشد.

نظر شما