شناسهٔ خبر: 55913568 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

توقف استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان در نیمه کم موقعیت/ تک فرصت آبی‌ها توسط یامگا سوخت

نیمه اول دیدار نفت مسجدسلیمان و استقلال با نتیجه تساوی به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در هفته چهارم لیگ برتر به مصاف استقلال رفت که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

داور: پیام حیدری

کمک‌‌ها: سعید قاسمی - مهدی شفیعی

کارت زرد: صالح حردانی از استقلال و امیرحسین کریمی از نفت مسجد سلیمان

کارت قرمز: -

گل: -

ترکیب نفت مسجدسلیمان

سعید جلالی راد، مجتبی مقتدایی، علیرضا دغاغله، عقیل کعبی، سامان نریمان جهان، حسین شنانی، پیمان رنجبری، رضا دهقانی، میلاد باقری، اسماعیل بابایی و امیرحسین کریمی

 سرمربی: رضا مهاجری

 ترکیب استقلال

سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، سعید مهری، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، محمد محبی، کوین یامگا و پیمان بابایی.

سرمربی: ریکاردو ساپینتو

لحظات حساس:

* دقیقه 21

حسین شنانی پس از حرکت انفرادی و نفوذ به محوطه جریمه استقلال، حردانی را با یک سرتوپ از پیش رو برداشت اما ضربه آخر او کم دقت بود و از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت.

* دقیقه30

روی پاس عمقی سامان نریمان جهان، دهقانی پا به توپ وارد محوطه جریمه استقلال شد اما شوت خطرناک او با مهار خوب حسینی به کرنر رفت. در ادامه کرنر کوتاه تیم نفتی بازهم دهقانی را در محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شوتزنی کرد که اینبار ضربه او توسط مدافع استقلال بلوکه شد.

* دقیقه 38

ارسال خطرناک و زمینی جلالی در محوطه 6قدم نفت مسجد سلیمان کوین یامگا را صاحب موقعیت عالی گلزنی کرد اما ضربه کم دقت این بازیکن از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

* دقیقه 3+45
استقلال پشت محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که شوت محبی از بالای دروازه حریف با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

انتهای پیام/

نظر شما