شناسهٔ خبر: 55908008 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برنامه "جهاد خدمت" برای نخستین بار در شهرستان فراهان برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: جهاد خدمت عنوان برنامه‌ای ابتکاری است که توسط سازمان بسیج سازندگی با همکاری اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی برای نخستین بار در کشور و در سطح شهرستان فراهان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک، سرهنگ سعید فرامرزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز بسیج سازندگی با ارائه راهکارها و ایده‌های نو و جهادی تسهیل‌کنندگی مسیر ‌خدمت‌رسانی به مردم را فراهم می‌کند اظهار داشت: برنامه "جهاد خدمت" در راستای حمایت از مشاغل خرد خانگی و با هدف رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان و کارآفرینان در شهر خنجین برگزار شد.

وی افزود: جهاد خدمت عنوان برنامه‌ای ابتکاری است که توسط سازمان بسیج سازندگی  با همکاری اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی برای نخستین بار در کشور و در سطح شهرستان فراهان برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی تصریح کرد: بسیج سازندگی با شناسایی و فراخوان افراد متقاضی فعالیت در مشاغل خرد خانگی در مسجد جامع شهر خنجین و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت نیروهای جهادی در دستگاه‌های متولی صدور مجوز مشاغل خانگی اقدام به برگزاری برنامه جهاد خدمت کرده است.

فرامرزی عنوان کرد: تمام تلاش سازمان بسیج سازندگی در همکاری با اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان مرکزی این است که بتواند امضاهای طلایی را از فرآیندهای اداری مجوزهای کسب و کار حذف کند تا در حوزه اقتصاد مقاومتی مقاوم و هجمه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کند.

وی بیان کرد: این برنامه با ضوابط کامل اجرایی نسبت به حذف مراحل زائد اداری اقدام و با حذف بروکراسی زمان‌بر مجوز فعالیت را به صورت یک روزه صادر و در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی ادامه داد: کارآفرینان و تولیدکنندگان واجد شرایط در پایان این برنامه جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند و پس از گذراندن فرآیندهای بانکی موفق به دریافت تسهیلات می‌شوند.

انتهای پیام/712/ی

نظر شما