شناسهٔ خبر: 55905447 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در ۲۴ ساعت گذشته:

۴۵ بیمار بستری مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا در همدان شناسایی شد

آمار فوتی روزانه کرونا برای سومین روز متوالی در استان همدان صفر شد.

صاحب‌خبر -

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در این استان صفر شد به نحوی که در سه روز گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ویروس کرونا گزارش نشده است.

 توقیری گفت: آمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون، سه هزار و ۳۹۴ نفر است.

او اضافه کرد: ۴۵ بیمار بستری مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان شناسایی شدند و شمار بیماران بستری در بیمارستان‌های این استان به ۲۴۴ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: همچنین تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک و قطعی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۶۵۳ نفر بوده است.

توقیری ادامه داد: در حال حاضر ۹ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه «آی. سی. یو» مراکز درمانی این استان بستری هستند.

به گفته او ، مجموع بیماران کرونایی شناسایی شده در استان همدان از ابتدای شیوع ویروس تاکنون به ۱۴۹ هزار و ۳۴۸ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا نیز گفت: تاکنون سه میلیون و ۲۲۷ هزار و ۶۴۷ دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در استان همدان تزریق شده است.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از رنگ بندی استان همدان، شهرستان‌های «رزن و درگزین» در وضعیت قرمز، همدان، نهاوند، فامنین، اسدآباد و کبودرآهنگ در وضعیت نارنجی و ملایر، تویسرکان و بهار نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

منبع: ایرنا

نظر شما