شناسهٔ خبر: 55869546 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

جی پلاس

مقایسه لیگ 21 و 22؛ افت مدعیان قهرمانی!

مقایسه فصل جاری و فصل گذشته تا هفته سوم حکایت از افت همه تیم های مدعی در کورس قهرمانی دارد.

صاحب‌خبر -

جی پلاس، نگاهی به جدول لیگ برتر ایران تا هفته سوم حکایت از پیشتازی تیم های سپاهان، استقلال، پیکان، گل گهر، فولاد و پرسپولیس دارد که به ترتیب از 5 تا 7 امتیاز را کسب کرده اند و احتمالا تا هفته های آتی این جدول دستخوش تغییرات بیشتری هم خواهد بود. 

در مقایسه کوتاه میان جدول لیگ بیست و یکم و بیست و دوم تا هفته سوم، افت تیم های سپاهان و استقلال در امتیازگیری مشهود است. دو تیمی که فصل گذشته را با 100 درصد پیروزی تا هفته سوم شروع کرده بودند، در این فصل به ترتیب دو و سه امتیاز را از دست داده اند. 

این مساله شامل تیم های گل گهر سیرجان و پرسپولیس هم می شود که فصل قبل تا هفته سوم هفت و شش امتیاز کسب کرده بودند اما در همین فصل روی عدد پنج قرار دارند. 

بیشترین پیشرفت را در این فصل تیم های صنعت نفت آبادان و هوادار داشته اند که فصل گذشته بعد از انجام سه بازی، هیچ امتیازی به دست نیاورده بودند اما در فصل جاری از سه بازی خود، یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست را کسب کرده اند و اوضاع بهتری دارند. 

در عوض تراکتور که تغییرات زیادی به نسبت فصل گذشته داشته، در این فصل هم ناکام بوده و برخلاف فصل قبل که سه امتیاز تا هفته سوم کسب کرد بود، در فصل جاری فقط یک امتیاز کسب کرده و فعلا ناامید کننده ظاهر شده است. 

در ادامه دو جدول لیگ 21 و 22 را تا هفته سوم مشاهده می کنید:

لیگ بیست و دوم تا پایان هفته سوم

45645645655

لیگ بیست و یکم تا پایان هفته سوم

3941421

 

نظر شما