شناسهٔ خبر: 55842886 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار کرمانشاه:

مرز خسروی باید از مظلومیت فعلی رهایی یابد 

استاندار کرمانشاه گفت: رسانه‌ها و بویژه رسانه ملی با معرفی ظرفیت‌ها و امکانات ممتاز مرز خسروی به رهایی این مرز از مظلومیت فعلی کمک کنند.

صاحب‌خبر -

بهمن امیری مقدم در نشست ستاد مدیریت و ساماندهی زائران اربعین حسینی استان که با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور و رییس ستاد مرکزی اربعین برگزار شد، ظهار کرد: استان کرمانشاه با تمام توان آماده استقبال و پذیرایی از زائران اربعین حسینی است.

امیری مقدم یادآور شد: خوشبختانه تمامی زیرساخت‌ها از جمله راه، آب، برق، مخابرات و اینترنت و... در این مرز فراهم شده است.

وی با اشاره به بازدید معاون اول رئیس‌جمهور از خسروی قبل از برگزاری این نشست، عنوان کرد: آقای مخبر امکانات و زیرساخت‌های مناسب این مرز بین المللی را مورد تحسین قرار داده و از زوار حسینی دعوت کردند که از این مرز به کربلا بروند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: ضرورت دارد رسانه‌ها و بویژه رسانه ملی، با معرفی ظرفیت‌ها و امکانات ممتاز مرز خسروی به رهایی این مرز از این مظلومیت فعلی کمک کنند.

معاون اول رییس جمهور هم با قدردانی از زحمات و تلاش های انجام شده توسط اعضای ستاد اربعین و همه دست اندرکاران برگزاری این راهپیمایی، با بیان اینکه امکانات خوبی برای تردد زائران در استان کرمانشاه فراهم شده است، گفت: در بازدید از مرز خسروی تصور نمی کردم که این حد از امکانات فراهم شده باشد، ولی تاکنون اطلاع رسانی کافی در خصوص این موضوع انجام نشده است.

مخبر از رسانه ها و رسانه ملی خواست در خصوص تجهیزات و تمهیدات مستقر در تمام پایانه های مرزی از جمله مرز خسروی اطلاع رسانی لازم را انجام دهند تا مردم مشارکت و همراهی جدی تری در زمانبندی روزهای سفر و انتخاب مرزها برای تردد داشته باشند و کمتر با مشکلات ناشی از ازدحام و گرمای هوا مواجه شوند.

انتهای پیام
 

نظر شما