شناسهٔ خبر: 55836793 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ملی‌پوش کشتی فرنگی:

کشتی مثل ورزش‌های دیگر درآمدزا نیست/محمد بنا به دنبال بهترین‌هاست

نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی در رقابت‌های جهانی معتقد است محمد بنا همواره به دنبال بهترین‌هاست و اگر کشتی گیری از هر نظر شایسته باشد در تیم ملی جای دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی محسن نژاد در آستانه آخرین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت: حقیقتاً کشتی به مانند برخی از ورزش‌های توپی، درآمد زیادی ندارد و اگر کسی در کشتی به دنبال قهرمانی است، هدف اصلی شادی دل مردم ایران است. البته اگر کسی به مدال طلای المپیک و جهان دست پیدا کند قطعاً از منافع مادی بیشتری برخوردار خواهد شد.

وی تصریح کرد: من هم برای منافع مادی به کشتی نیامده‌ام و سالهاست در تیم‌های ملی و در رده‌های سنی مختلف کسب مدال کردم و هدف اصلی کسب افتخار برای کشور و شادی دل مردم بوده است.

محسن نژاد در مورد شرایط اردوهای تیم‌های ملی گفت: اردوها از نظر امکانات، اسکان و تغذیه در شرایط بسیار خوبی است. حضور محمد بنا هم که نیازی به تعریف و تمجید ندارد و کادر فنی باعث دلگرمی و نقطه قوت ما است.

وی ادامه داد: همه ملی پوشان شرایط خوبی دارند و از طرف همه قول می‌دهم با تمام وجود بجنگیم و چیزی کم نگذاریم. بی تردید مجموعه تیم ملی کشتی فرنگی به دنبال کسب افتخار و شادی دل مردم عزیز ایران است.

محسن نژاد در مورد اینکه پس از ۳ سال توانسته دوبنده تیم ملی در رقابت‌های جهانی را به دست آورد گفت: واقعاً کار سخت است، اما تلاش کردم و در تمامی مسابقاتی که کادر فنی صلاح دید شرکت کردم و چرخه انتخابی را گذراندم. اعتقاد دارم محمد بنا به دنبال بهترین‌هاست و اگر کشتی گیری از لحاظ آمادگی جسمانی و فنی خوب باشد در تیم وی جای دارد.

این کشتی گیر خوزستانی در مورد مصدومیتی که در رقابت‌های آسیایی مغولستان برایش پیش آمد گفت: مصدومیت از ناحیه دنده باعث شد که نتوانم در فینال نمایش خوبی از خود به جای بگذارم و صاحب مدال نقره شدم، در نهایت یک ماه طول کشید مصدومیتم خوب شود و الان چند ماه است که هم در سرپا و هم در خاک تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارم.

محسن نژاد در مورد حریفان خود در رقابت‌های جهانی گفت: وزن ۶۰ کیلوگرم به خاطر اینکه وزن المپیکی است بسیار شلوغ است و حریفان بسیار خوبی هم در این وزن هستند، اما اگر قرار است مدال طلا بگیرم نباید به سخت بودن کار فکر کنم و از حریفی هراس داشته باشم.

وی تصریح کرد: مرحله آخر اردوی ما روز ۶ شهریورماه آغاز می‌شود و ما در تلاش هستیم نقاط ضعف خود را از بین ببریم تا بتوانیم با آمادگی کامل به مصاف حریفان خود برویم.

محسن نژاد در پایان خاطرنشان کرد: با توکل به خدا راهی رقابت‌های جهانی می‌شوم و امیدوارم بتوانم عملکرد خوبی از خود به جای بگذارم و باعث سربلندی کشورم باشم.

نظر شما