شناسهٔ خبر: 55831947 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دفاع از سعید صادقی و تمجید از خط دفاعی

گل‌محمدی به خبرنگار: بازی را دیدید؟

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش شایسته رسیدن به سه امتیاز این مسابقه بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری حضور یافت و در ابتدای صحبت‌هایش گفت: قبل از هرچیز این برد را به آقای موسی سلامت جانباز شیمیایی جنگ تقدیم می‌کنیم و به همه جانبازان دفاع مقدس. به آقا موسی بابت درگذشت همسر عزیزش تسلیت می‌گویم.

وی افزود: ما به دنبال سه امتیاز این مسابقه بودیم و گرفتن این سه امتیاز هدف اصلی ما بود. باتوجه به اینکه در این دو بازی نتوانسته بودیم پیروز میدان شویم و امتیاز از دست داده بودیم، قطعا این بازی برای ما حساس و حیاتی بود.

سرمربی پرسپولیس در خصوص این دیدار اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود اما خوب شروع کردیم و نیمه اول نیمه جذابی بود و آنها هم موقعیت خوب داشتند و ما هم می‌توانستیم به تعداد گل اضافه کنیم. تیم حریف نیمه دوم فشار بیشتری آورد و ما هم خوب دفاع کردیم و موقعیتی به حریف ندادیم.

یحیی با تقدیر از بازیکنانش گفت: از همه بازیکنان تشکر می‌کنم که امروز واقعا با تمام سختی بازی، از لحاظ فنی و کیفیت بالای حریف، توانستند سه امتیاز را بگیرند. این برد را به هواداران خوبمان تقدیم می‌کنیم که همیشه از ما حمایت کردند و امیدوارم بازهم آنها را خوشحال کنیم.

گل‌محمدی در خصوص انتقاد یک هوادار از نمایش تیمش عنوان کرد: من راجع به بازی صحبت کردم.

او سپس در پاسخ به این سوال که آیا تیمش شایستگی برد را داشت؟ گفت: فکر می‌کنم داشتیم و نیمه اول هم موقعیت‌های خوبی داشتیم و موقعیت صددرصد و درصد بالا به حریف ندادیم و خوب دفاع کردیم. منظورتان را خوب متوجه نشدم. برای چه خوب نبودیم؟ وقتی موقعیت به حریف ندادیم، موقعیت ساختیم و گل زدیم، فکر می‌کنم عملکردمان خوب بود.

سرمربی پرسپولیس در مورد توقع هواداران پرسپولیس و اینکه به زعم خبرنگار، پرسپولیس با اتلاف وقت پیروز شد، پاسخ داد: ببینید لیگ ما لیگ سختی است و فکر نکنید چون پرسپولیس هستیم باید همه بازی‌ها را ببریم. این توقع درستی نیست. ما برای برد در هر بازی تلاش می‌کنیم، پرسپولیس هستیم و برای برد تلاش خواهیم کرد اما لیگ ایران، لیگ سختی است و اینطور نیست که فکر کنیم چون پرسپولیس هستیم همیشه باید ببریم. ضمن اینکه مقابل تیمی بازی داشتیم که کیفیت داشت و در زمین خود بازی می‌کرد، بازیکنان جوان و باتجربه خوبی دارد. فکر نمی‌کنم هیچ تیمی اینجا بتواند راحت ببرد و سه چهار گل بزند. اصلا لیگ ما سخت و پرفشار است. البته تیم ما برای قهرمانی بسته شده و برای قهرمانی می‌جنگیم و این هدف ماست و از مدعیان قهرمانی هستیم اما اینکه در هر بازی چند گل بزنیم، شاید زیاد درست نباشد. ضمن اینکه ما سه بازی کردیم و حداقل موقعیت را به حریف دادیم. از نظر ساختار دفاعی خیلی بهتر شدیم و نفراتی که در دفاع و دروازه جذب کردیم، نشان دادند که وظایفشان را خوب انجام می‌دهند. این یک پوئن مثبت برای ماست.

ویدئو: 258481

وی راجع به لوکادیا گفت: لوکادیا نیاز به بازیهای بیشتری دارد و بازیکنی است که بالاخره از موقعیت خوب استفاده می‌کند. باید بیشتر تمرین کند و بیشتر در شرایط مسابقه باشد و باید سعی کنیم بهتر او را آماده کنیم. بازی اول بود و شرایط سخت است. فکر می‌کنم با تمرین مداوم کیفیت خودش را نشان بدهد.

یحیی در مورد وضعیت بدنی لوکادیا عنوان کرد: فعلا از لحاظ بدنی به نظرم بیشتر کار دارد.

سرمربی پرسپولیس در جواب به سوالی پیرامون آنچه نمایش ضعیف دفاعی سرخپوشان عنوان شد، پاسخ داد: چه بگویم؟ شما نیمه اول استادیوم بودید؟ اگر بودید، خوب نگاه نکردید.

یحیی راجع به حضور تماشاگران اراکی گفت: ما از حضور تماشاگران لذت می‌بریم و حق همه تیم‌هاست از حضور هواداران استفاده کنند. حضور هواداران آلومینیوم گرم بود اما اینکه یکسری الفاظ و توهین‌ها به کادرفنی و بازیکنان ما انجام دادند، زیاد درست نبود. برای برگزاری بازی‌ها اگر واقعا بدون تماشاگر است، باید راهکار و تمهیدات بیاندیشند. حضور تماشاگران در این بازی برای ما سورپرایز بود. اگر می‌گفتند با تماشاچی است ما می‌توانستیم کل ورزشگاه را پر کنیم.

در ادامه زمانی که نماینده هیئت فوتبال به خبرنگار گفت که وسط سوال خبرنگار قبلی پریده، یحیی صحبت‌های او را قطع کرد و گفت: من جواب سوال خبرنگار قبلی را دادم و جوابش دو کلمه‌ای بود. صحبت من تمام شد که ایشان پرسید.

یحیی در مورد پست سعید صادقی گفت: سعید صادقی امروز یکی از بازیکنان خوب تیم ما بود و من نمی‌خواهم از کسی بدون دلیل دفاع کنم اما او شروع کارش در پرسپولیس است. اینجا انتظارات بالاست و او می‌تواند بهتر باشد اما امروز یکی از خوب‌های زمین بود.

نظر شما