شناسهٔ خبر: 55833937 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

گل‌محمدی: هدف ما ۳ امتیاز دیدار با آلومینیوم بود

در بازی مقابل آلومینیوم ما دنبال پیروزی بودیم و گرفتن سه امتیاز هدف اصلی‌مان بود.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز، به نقل از تسنیم، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: در این بازی ما دنبال پیروزی بودیم و گرفتن سه امتیاز هدف اصلی‌مان بود. با توجه به اینکه در دو بازی قبل نتوانسته بودیم پیروز شویم، این بازی برای ما حساس و حیاتی بود. خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم. بازی خیلی سختی بود. در نیمه اول بازی جذابی بود. آنها موقعیت خوبی داشتند و ما هم می‌توانستیم به تعداد گل‌های‌مان اضافه کنیم.

وی در ادامه افزود: آلومینیوم در نیمه دوم فشار بیشتری برای جبران آورد و انصافاً بچه‌ها هم خوب دفاع کردند و موقعیت خاصی به حریف ندادیم. از همه بچه‌ها تشکر می‌کنم که امروز با تمام سختی‌هایی که داشتند خدا را شکر سه امتیازی در بیرون از خانه گرفتیم. این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم که از تیم حمایت کردند و امیدوارم در بازی‌های آینده هم امتیازات خوبی جمع کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه تیمش امروز چندان عملکرد خوبی نداشته است و آیا سرخپوشان شایستگی پیروزی را داشتند، گفت: من در مورد بازی، عملکردمان و ارزیابی تیمم صحبت کردم. من فکر می‌کنم شایستگی پیروزی را داشتیم. ما در نیمه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم. موقعیت صد درصدی هم به حریف ندادیم و خوب دفاع کردیم. منظور شما را متوجه نشدم! ما خوب بودیم؛ وقتی موقعیت به حریف ندادیم و موقعیت ساختیم و گل زدیم، فکر می‌کنم عملکردما خوب بوده است.

گل‌محمدی در واکنش به طرح این موضوع که توقعات از پرسپولیس بالاست، تصریح کرد: لیگ ما لیگ سختی است. شما فکر نکنید چون پرسپولیس هستیم باید همه بازی‌ها را ببریم. این توقع درستی نیست. ما پرسپولیس هستیم و در همه بازی‌ها برای گرفتن سه امتیاز تلاش می‌کنیم، ولی لیگ ایران لیگ سختی است. ضمن اینکه ما مقابل تیمی بازی کردیم که کیفیت دارد و در زمین خودش بازی می‌کرد. تیم آلومینیوم جوانان و باتجربه‌های خوبی دارد. فکر نمی‌کنم هیچ تیمی بتواند اینجا بازی را راحت ببرد؛ هیچ تیمی! هیچ بازی را راحت نمی‌توانید ببرید و سه چهار گل بزنید. لیگ ما پُرفشار است. البته تیم ما برای قهرمانی بسته شده است و برای قهرمانی می‌جنگیم. این هدف ماست و قطعاً یکی از مدعیان اصلی قهرمانی هستیم، شکی در این نیست. ما سه بازی کردیم و حداقل موقعیت‌ها را به حریفان دادیم. فکر می‌کنم از نظر ساختار دفاعی خیلی بهتر شدیم و نفراتی که در خط دروازه و دفاع جذب شدند نشان دادند وظایف‌شان را به خوبی انجام می‌دهند و این یک پوئن خیلی مثبت برای تیم ماست.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد عملکرد لوکادیا توضیح داد: او احتیاج به بازی‌های بیشتری دارد. لوکادیا بازیکنی است که از موقعیت‌ها خوب استفاده می‌کند. او باید بیشتر تمرین کند و بیشتر در شرایط مسابقه قرار بگیرد. ما باید سعی کنیم او را برای بازی‌های بعد بهتر آماده کنیم. امروز بازی اول او بود و کارش سخت است، ولی فکر می‌کنم با تمرینات مداوم و بازی‌های بیشتر بتواند کیفیت خودش را نشان دهد. فکر می‌کنم از نظر بدنی فعلاً کار دارد.

«آیا قبول دارید در بخش تهاجمی پرسپولیس عملکرد ضعیفی داشته است؟»، سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال تصریح کرد: نمی‌دانم چه بگویم! شما در نیمه اول در استادیوم بودید؟ پس به نظرم خوب نگاه نکردید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حضور هواداران در استادیوم با وجود بدون تماشاگر بودن مسابقه، گفت: ما از حضور تماشاگران واقعاً لذت می‌بریم و حق هواداران همه تیم‌هاست که در استادیوم باشند. ما امروز واقعاً می‌توانستیم بیشتر از این تعدادی که آلومینیوم را تشویق می‌کردند تماشاگر داشته باشیم. آنها حضور گرمی داشتند، ولی اینکه یکسری توهین‌ها به کادر فنی و بازیکنان شود، درست نبود. برای برگزاری بازی‌ها اگر واقعاً بدون تماشاگر است باید تمهیدات و راهکارهای مناسبی وجود داشته باشد تا کسی داخل نیاید. این تعداد تماشاگر برای این بازی واقعاً ما را سورپرایز کرد. اگر می‌گفتند بازی با تماشاگر است قطعاً ما کل استادیوم را می‌توانستیم پُر کنیم.

گل‌محمدی درباره اینکه سعید صادقی کیفیت فصل گذشته خود را در فصل جاری نداشته است، تصریح کرد: صادقی امروز یکی از بازیکنان خوب ما بود. نمی‌خواهم بدون دلیل از کسی دفاع کنم، ولی شروع کار او در پرسپولیس است و اینجا انتظارات بالاست. می‌تواند بهتر از این باشد ولی به نظرم امروز یکی از خوب‌های زمین بود.

نظر شما