شناسهٔ خبر: 55826589 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آیت الله سعیدی عنوان کرد

ملت ایران ایستاده به پای شعار نه شرقی نه غربی

امام جمعه قم گفت: ملت ایران با شور و بصیرت تا به امروز به پای شعار نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.

صاحب‌خبر -

 آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه قم گفت: مردم مومن ایران از همان روز نخست با شور و بصیرت شعار «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» را اعلام کرده‌اند و تا به امروز بهخ پای این شعار ایستاده‌اند.

او افزود: اگر حق و باطل در مقابل هم صف بکشند، به‌هرحال پیروزی نهایی با جبهه حق است؛ جامعه اسلامی به فضل الهی پیش خواهد رفت و مزاحمت‌های دشمنان و کفار در ما هیچ تاثیری نخواهد داشت؛ هرچند دشمنان از پیشرفت‌های ما خوشحال نمی‌شوند، اما خداوند مولا و یاور ایمان آورندگان است و کافران را سرپرست و یاری نیست.

خطیب جمعه قم در ادامه با اشاره به قرارگیری در هفته دولت تجلیل از شهیدان رجایی و باهنر گفت: تجلیل از این دو شهید بزرگوار فقط تجلیل از دو شخصیت نیست، بلکه تجلیل از یک جریان فکری است؛ این دو شخصیت دو نفر از چهره‌های مؤثر و همیشه زنده انقلاب اسلامی هستند.

امام‌جمعه قم عنوان کرد: به خواست خداوند، رهبری امامین انقلاب، حضور مردم درصحنه و برکت خون شهدا بیش از ۴۰ سال است که منافقین بدبخت رسواشده‌اند.

سعیدی در ادامه دیدار با خانواده شهدا در قالب کنگره ملی شهدای استان قم را مورد توجه قرار داد و  گفت: تجلیل از خاندان معظم شهدا یک کار تشریفاتی نیست؛ بلکه یک حرکت راهبردی و کلیدی و هدفمند است.چ

او تاکید کرد:باید با ذکر و یاد شهدا و انتقال راه و هدف آن‌ها به نسل‌های بعدی به وظیفه خود در قبال جمهوری اسلامی  عمل کنیم.

نظر شما