شناسهٔ خبر: 55826508 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون رییس‌جمهور:

خواسته های مردم یک تکلیف برای دولت است

معاون رییس جمهورگفت: دولت خود را مکلف به پاسخگویی به مردم می‌داند.

صاحب‌خبر -

  میثم لطیفی گفت: دولت مردمی سیزدهم پاسخگویی به مطالبات و خواسته‌های مردم را برای خود به عنوان یک تکلیف می‌داند.

او روز جمعه در میز ارتباطات مردمی سازمان اداری استخدامی کشور در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان افزود: با توجه به قرار داشتن در هفته دولت، دولت مردمی سیزدهم خود را مکلف می‌داند که پاسخگو باشد و گزارش عملکرد یکساله خود را به سمع و نظر مردم برساند.

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور  گفت: در این میز ارتباطات مردمی، مشکلاتی نظیر توسعه شغل، استخدام کارکنان، مباحث موجود در دستگاه‌های اجرایی، تعامل کارکنان با مجموعه اداری دستگاه در میز ارتباطات مردمی مطرح و رسیدگی شد.خ

لطیفی خاطرنشان کرد: بخشی از مطالبات طرح شده در میز ارتباطات مردمی توسط مسئولان استانی قابل حل است که باید نسبت به رفع آن مسئولان استانی تلاش کنند و بخشی نیز باید در تهران پیگیری شود.

 معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور صبح امروز همزمان با هفته دولت با حضور در باغ بهشت همدان به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

حضور در میز ارتباطات در محل سازمان مدیریت استان، جلسه با استاندار و معاونان، حضور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه از جمله برنامه‌های معاون رییس جمهور در سفر یک روزه به شهر همدان است.

منبع: ایرنا

نظر شما