شناسهٔ خبر: 55825900 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون استاندار خراسان جنوبی:

روستای بدون گاز نداریم

عباس زاده گفت: تمامی روستا‌های خراسان جنوبی به شبکه گاز طبیعی متصل شده اند.

صاحب‌خبر -

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: شهریور پارسال در سفر استانی رئیس جمهور به خراسان جنوبی موضوع گازرسانی به ۱۶۷ روستای فاقد گاز تا پایان سال ۱۴۰۱ مصوب شد و پس از گذشت یک سال از آن سفر و ۶ ماه پس از ابلاغ مصوبه دولت، در اقدامی انقلابی و جهادی به جای ۱۸ ماه، در مدت ۶ ماه ۱۶۷ روستای استان گازرسانی شد.

او با اشاره به اینکه اعلام جشن پایان گازرسانی به جمعیت شهری و روستایی استان یکی از افتخارات دولت سیزدهم است افزود: بر اساس قانون، تکلیف گازرسانی به روستا‌های بالای ۲۰ خانوار است، اما در خراسان جنوبی روستا‌های زیر ۲۰ خانوار نیز گازدار شده‌اند.

عباس زاده بیان کرد: برق‌رسانی به روستا‌ها نیز به اتمام رسیده و در حال تأمین برق برای روستا‌های پنج خانوار هستیم لذا نگاه محرومیت‌زدایی و نگاه به مردم در دولت وجود دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: دولت با اقدامی انقلابی، اتمام عملیات آبرسانی به روستا‌ها را تا پایان سال ۱۴۰۳ در دستور کار دارد و در خراسان جنوبی در مرحله اول ۹۰ روستای با اولویت در انتهای خطوط واگذاری تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد؛ همزمان قرارداد آبرسانی به کل روستا‌های استان با دولت بسته شده و تا پایان سال ۱۴۰۳ به اتمام خواهد رسید.

نظر شما