شناسهٔ خبر: 55803029 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

وحدت و همدلی نیروهای مسلح دشمن‌شکن است

معاون نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح گفت: وحدت و همدلی بین نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی دشمن‌شکن بوده و از نعمت‌های بزرگ خداوند بر ملت ایران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار سرتیپ پاسدار محمدجواد زاده‌کمند عصر امروز در مراسمی که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی کشوری و استانی در سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: وحدت و همدلی بین نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی دشمن‌شکن بوده و از نعمت‌های بزرگ خداوند بر ملت ایران است و جای شکر فراوان دارد.

وی با بیان اینکه مردم عزیز ما در دوران دفاع مقدس در کنار نیروهای مسلح  از آب و خاک دفاع کردند، افزود: جایگاه نیروهای مسلح بسیار رفیع است و در همه حوادث مردم را یاری کردند.
وی ضمن تکریم از خانواده های شهدا اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره تکریم شهیدان و خانواده‌های ایثارگران را مورد توجه قرار داده و این موضوع از جمله دغدغه‌های ایشان در حوزه فرهنگ ایثار و مقاومت است.

معاون نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح از هشت سال دفاع مقدس به عنوان سند حقانیت ایران یاد کرد و ادامه داد: طی این دوران در برابر متجاوزان مقاومت و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردیم، باید موضوع ایثار و شهادت به‌عنوان فرهنگ عمومی بیش از پیش در جامعه ترویج پیدا کند.

سردار زاده‌کمند آرمان های شهدا و وصایای آن ها باید الگو نسل امروز فردا قرار بگیرد، بیان کرد: محفل شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن‌ها همان حلقه مفقوده‌ای است که نسل امروز را به ارزش‌های فرهنگ مقاومت و ایثار پیوند می‌دهد و این مهم باید در دستور کار متولیان فرهنگ قرار گیرد تا در جامعه نهادینه شود و کمرنگ نگردد.

معاون نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح گفت: شهدا دور دست ها را می‌اندیشیدند و اهداف و آرمان های دیروز و امروز را خوب می‌شناختند و می‌دانستند که وحدت نیاز امروز جامعه، کشور و انقلاب ما است تا لطمه ای به این انقلاب و نظام وارد نشود.
 انتهای پیام/۳۷۲۷/

نظر شما